خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

کمیته امداد تا 26اسفند آماده دریافت کمک های مردمی است

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با قدردانی از مشارکت گسترده مردم و خیران استان در جشن نیکوکاری، گفت: پایگاه ها و مراکز این نهاد در سطح استان تا 26 اسفند آماده جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان است.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۲۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی با بیان اینکه مردم استان در آستانه سال نو با شرکت در جشن نیکوکاری، صحنه ای از احسان و همدلی را خلق کردند، افزود: از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل آموزش و پرورش استان، اصحاب رسانه، شهرداری تبریز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، خیران و همه علما و بزرگان که کمیته امداد را در برگزاری مطلوب جشن نیکوکاری کمک کردند تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنیم و با کمک های خود آن ها را یاری کنیم، اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از برنامه های این نهاد است که با هدف کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» همزمان با سراسر کشور در 105 پایگاه کمیته امداد استان برگزار شد، افزود: ۱۰۰ درصد کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران، پیش از اغاز سال جدید در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای برگزاری جشن نیکوکاری 370 هزار پاکت دانش آموزی و 150 هزار قلک پلاستیکی در سطح مدارس استان توزیع شد، تاکید کرد: مراسم جشن نیکوکاری 18 اسفند در دو هزار و 300 مدرسه استان برگزار شد و هدف این است که کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه شود.

کلامی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه برگزار می شود، بیان کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: شماره حساب 0105583132001 نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمامی شعب استان جهت دریافت کمک های مردم آذربایجان شرقی و نیز سامانه پیام کوتاه 30001274 برای پاسخگوئی به سوالات و دریافت نظرات مردم اعلام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها