نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان:

عرضه محصولات سالم با برند "مهرانه" در بازار مصرف زنجان

با همراهی مهرانه و با موافقت‌های مسئولان ذی‌ربط، چندین محل برای عرضه محصولات تولید شده در تابستان 96 (اواخر فصل زراعی فعلی) در نظر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۰۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان در مهرانه در برنامه سلامت‌محور مهرانه مبنی بر " تولید محصول سالم"گفت: موضوع تولید محصول سالم پروژه‌ای مشترک است که برای نخستین بار در سطح کشور سازماندهی می‌شود.

علیرضا کردلو با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی به عنوان ناظر در مزارع و اراضی کشاورزی با دستگاه‌های ذی‌ربط و مهرانه همکاری می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر این، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی نیز به صورت علمی این موضوع را دنبال می‌کند.

وی با بیان این‌که دستورالعمل‌های کشت، زمان مناسب کوددهی و سایر مسائلی که در حوزه تولید دخیل است نیازمند مشارکت دستگاه‌های صاحب‌نظر است، عنوان کرد: عزمی که مهرانه در حوزه پیشگیری دارد به عنوان چتر حمایتی معنوی در کنار دستگاه‌های دولتی و تحقیقاتی است.

وی با اعلام این‌که بودن مهرانه در کنار دستگاه‌های دولتی کمک می‌کند که حساسیت ما نیز بیش‌تر شود، خاطرنشان کرد: برند مهرانه در محصولاتی که در راستای اجرای این مهم تولید می‌شود اعتماد جامعه را به همراه خواهد داشت که بسیار بارزش است.

کردلو ادامه داد: با همراهی مهرانه و با موافقت‌های مسئولان ذی‌ربط، چندین محل برای عرضه محصولات تولید شده در تابستان 96 (اواخر فصل زراعی فعلی) در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات