رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان:

لزوم بهره گیری از امکانات بالقوه استان در ارتقای اهداف فرهنگی و معنوی جامعه

همه دلسوزان فرهنگی باید از امکانات موجود و بالقوه شهر، استان و کشور در ارتقای اهداف فرهنگی و معنوی جامعه نهایت استفاده را کنند.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۹۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: امروز در اجرای امور فرهنگی، برخورداری از تشکیلات منسجم فرهنگی با تفکر انقلابی از ضرورت های شهر، استان و کشور به شمار می رود.

محمد جواد غم پرورافزود: همواره بر تشکیلاتی عمل کردن نیروهای انقلابی، تربیت نیروی انسانی از این جنس در مساجد، پایگاه های بسیج و حسینیه ها تاکید داریم و در این راستا تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: آموزش امور تخصصی با محوریت فرهنگ و مذهب به علاقه مندان برای کادرسازی در نسل آینده که توانایی ایده پردازی داشته باشد از اولویت های این حسینیه است.

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان با انتقاد از نحوه و میزان توجه مسئولان مرتبط با امور حسینیه اعظم، تصریح کرد: باید از مسئولان دولتی به ویژه از مجموعه مدیریت شهری پرسید، طی این سالها چه کاری برای حسینیه اعظم انجام داده اید و چه زیرساختی را برای گسترش گردشگری مذهبی در شهر فراهم کرده اید؟

وی با تبیین اهمیت انجام امور خیریه برای افراد نیازمند، گفت: در سال جاری نزدیک 70 میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه حسینیه، تسهیلات قرض الحسنه به 2 هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.

غم پرور خاطرنشان کرد: این میزان مبلغ در قیاس با عملکرد بانک های بزرگ دولتی و غیردولتی چشمگیر است و تلاش می کنیم در صورت تامین اعتبار این نوع تسهیلات را افزایش دهیم.

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه تجمع 100 ها هزار نفری مردم زنجان در هشتم محرم(یوم العباس) یک پیام اساسی به جهان ارسال می کند، یادآور شد: این عزاداری با شکوه، پیام 'اتحاد' را به ملت های مظلوم ، همچنین جهان اسلام می فرستد.

وی توان بانوان در اجرای امور فرهنگی - مذهبی را قابل توجه برشمرد و ابراز کرد: همه دلسوزان فرهنگی باید از امکانات موجود و بالقوه شهر، استان و کشور در ارتقای اهداف فرهنگی و معنوی جامعه نهایت استفاده را کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار