بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد

حرکت جایزه باروت خیس در جهت دشمن شناسی و بصیرت افزایی

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یقینا دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از وجود جشنواره هایی همچون جایزه باروت خیس وحشت دارند و آن را خاری در چشم خود می بینند.
کد خبر: ۸۸۳۷۶۲۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی رام نورایی بازیگر سریال”مسافری از هند” در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با اشاره به اینکه تلاش برای تغییر ساختارهای ذهنی نسبت به ماهیت انقلاب و تلاش دشمن برای نفوذ در قوه ادراک سیاسی، اساساً به منظور تسهیل سلطه غرب بر کشور است، اظهار داشت: دشمن تلاش می کند تا درباره درستی باورهای اصیل، تردیدافکنی کرده و سوءتفاهم به وجود آورد.
 
وی ادامه داد: برخی مسئولین  متاسفانه به این نتیجه رسیده اند که نیروهای داخلی توانایی حل مشکلات کشور را ندارند و دستیابی به راه حل، تنها به چارچوب ارتباط با غرب و جریانات همراه آن بستگی دارد و طبیعی است که بسیج به عنوان خط شکن در تمامی عرصه ها، چنین تفکری را بر نمی تابد.
 
نورایی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی بارها ثابت کرده است که با انجام اقداماتی، در تلاش است تا مانفع از صدور انقلاب اسلامی در عرصه جهانی شود، گفت: صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان، یکی از مهمترین برنامه های انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) و رهبرانقلاب هم به آن تاکید داشته اند و از همین رو، استکبار در تلاش است تا مانع از تحقق بخشی به این امر شود.
 
بازیگر فیلم سینمایی”جشن تولد” افزود: هر اقدام و عملی که بازگو کننده نقشه های پست و کثیف دشمن باشد، ارزشمند است و باید چنین حرکت هایی را ارج نهیم و آن را بال و پر دهیم تا بتواند در میان نسل های امروزی جا باز کند و اهداف دشمن بیش از پیش در این حرکت ها به مردم اطلاع رسانی شود و یقینا جایزه باروت خیس هم در این راستا قدم برداشته است و می تواند به شرط هر چه بیشتر رسانه ای شدن، اثرات خاص خودش را در میان نسل های امروزی در جهت دشمن شناسی و بصیرت افزایی داشته باشد.
 
وی افزود: یقینا دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از وجود جشنواره هایی همچون جایزه باروت خیس وحشت دارند و آن را خاری در چشم خود می بینند و نیاز است که از چنین حرکت های مردمی حمایت کرد تا دریافت کننده این جایزه، در سطح جهانی به تمسخر گرفته شود و همه بدانند که دشمن آنقدر احمق است که می تواند خودش اهدافش را بر ملا سازد و افشاگری کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار