رئیس کمیسیون آموزش در گفتگو با «بسیج»:

سیستم آموزشی ما باید مدافع ارزش های نظام و انقلاب باشد

محمد مهدی زاهدی گفت: شبکه های رسانه ای خودمان اعم از صدا و سیما و رسانه های مکتوب و هم به موازات اینها سیستم آموزشی ما پای کار بیاید و مدافع ارزش های نظام و انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۹۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
سیستم آموزشی ما باید مدافع ارزش های نظام و انقلاب باشد
محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب کاملا به جا و منطقی و مثل سایر رهنمود های ایشان هوشمندانه است.

وی بیان داشت: اگر الان به شبکه های مجازی و تلویزیونی نگاه کنیم می بینیم که هدف عمده آنها این است که باورهای دینی و اعتقادی و حتی ملی و هویت فرهنگی ما را تحت تاثیر قرار داده و ما را با فرهنگ خودمان بیگانه کنند و تاکیدشان هم روی نسل نو است.

زاهدی با تاکید بر اینکه ما باید با آنها مقابله کنیم عنوان کرد: چاره ای نیست که ما هم به محتوا بپردازیم. یعنی تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های رسانه ای خودمان اعم از صدا و سیما و رسانه های مکتوب و هم به موازات اینها سیستم آموزشی ما پای کار بیاید و مدافع ارزش های نظام و انقلاب باشد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه ها این است که زندگی نامه و وصیت نامه شهدا و رهنمود های امام راحل(ره) را بیاورند و اینها خیلی می تواند کمک کند که جوان های ما ببینند اگر این انقلاب پایدار مانده و کشور ما توانسته اقتدار پیدا کند و به استقلال برسد چه جوان هایی خون دادند تا ما امروز به راحتی زندگی کنیم. بنابراین تولید محتوا و پخش و تدوین آن و آوردن آن در کتاب درسی یک رسالت جدی است که برای همه لازم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار