نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی

اگر فقر و فسادی وجود دارد بخاطر تبعیض است

جلیلی اظهار کرد: اگر فقر و فسادی وجود دارد بخاطر تبعیض است، مردم عشایر ما بیشترین خدمات را به کشور می‌دهند و کمترین برخورداری را دارند اما کسانی که کمترین خدمات را می‌دهند، بیشترین برخورداری را دارند.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۸۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
سعید جلیلی ظهر امروز  با اشاره با دیدار با خانواده شهدا در چرام اظهار کرد: امروز دیدار با مادری داشتیم که بعد از 30 سال هنوز نشانی از پسرش نیامده و تمام وجودش را فدای انقلاب کرده، چنین مادری باید چه جایگاهی داشته باشد، اگر امروز امنیت و عزتی در مملکت داریم و اقتداری که دشمنان به آن اعتراف می‌کنند به دلیل فداکاری همین مادران است.

نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: در یک روز در جزیره مجنون 80 شهید از این استان تقدیم اسلام و انقلاب می‌‌شود تا دشمن بداند این ملت ایستاده است.

جلیلی با بیان اینکه همه دنیا با همه امکاناتشان آمدند ولی نتوانستند یک وجب از خاک ما را تصرف کنند، گفت: وقتی چنین قدرتی به وجود آمده در عرصه‌های دیگر هم می‌تواند تکرار شود.

وی با اشاره به محرومیت‌ها، تصریح کرد: هنوز در پنج کیلومتری شهر چرام خانه‌ای وجود دارد که فاقد آب برق و گاز است بعد در تهران برج‌هایی دیده می‌شود که در اروپا وجود ندارد، مگر اینان فرزندان ملت نیستند و مگر اینان نبودند که انقلاب را حفظ کردند.

جلیلی، اظهار کرد: اگر فقر و فسادی وجود دارد بخاطر تبعیض است، مردم عشایر ما بیشترین خدمات را به کشور می‌دهند و کمترین برخورداری را دارند اما کسانی که کمترین خدمات را می‌دهند، بیشترین برخورداری را دارند.

وی، ادامه داد: برای یک وام کوچک یک خانواده عشایری و دامدار دچار صدها مشکل می‌شود و باید سند، معتبر، معرف و ضامن ببرد اما کسی دیگر با یک تلفن 1000 میلیارد تومان وام بگیرد.

جلیلی اظهار امیدواری کرد که بتوان در حرکتی که امام راحل آغاز کرد و رهبری پرچمدار آن هستند به گونه‌ای عمل کنیم که انقلابی که با این قدرت و عظمت به دست آمده با قدرت و شکوه بیشتری ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات