خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فیقه در سپاه عاشورا:

برخی مسئولان حتی آب خوردن مردم را به برجام مرتبط می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همايش انس و مودت بازنشستگان سپاه ولايت تبريز با بیان اینکه تنها راه حل مشكلات و پیشرفت کشور، حركت، فكر، اقدام و حفظ و تقویت روحیه انقلابی است،گفت: مسئولانی که انقلابی نباشند آب خوردن مردم را نیز به برجام گره می زنند.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۸۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر افزود : براي تحقق اين امر بايد دولت و مجلس انقلابي در راس كار باشد تا منويات و تدابير خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب را در جامعه جاري كنند چراکه دولت و مجلس انقلابی نباشد و آب خوردن مردم را نيز به حل برجام مرتبط بدانند نمی توانند تدابير رهبري و خصوصا اقتصاد مقاومتی را اجرا کند.

وی خاطرنشان كرد: در 38 سال گذشته هر جا تلاش هاي انقلابي و روحيه انقلابي در كشور حاكم بوده بسياري از مشكلات و موانع به دست جوانان اين مرز و بوم به نحو احسن حل شده و در مواقع ديگر چندان توفيقي حاصل نشده است.

حجت الاسلام کاملی فر انتخابات پيش رو را بسيار مهم و حياتي براي كشور دانست و تاکید کرد: همه بايد در آستانه انتخابات اتحاد و وحدت داشته باشيم و با بصيرت و آگاهي دولت و فرد انقلابي را انتخاب كنيم .

وی در بخش ديگر صحبت هاي خود هدف اصلی دشمن را محدود کردن وظایف رهبری عنوان و بیان داشت: دشمن پیش از این تلاش می‌کرد رهبری را حذف کند ولي در طول اين مدت كه اين عمل را امكان پذير ندانستدرصدد القای این مطلب برآمده که رهبر باید فردی‌ میانه‌رو باشد، البته تعریف آن ها از میانه‌رو داشتن تمایلات غربی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: برخی متاسفانه به افرادی که در برابر دشمن تعظیم نمی‌کنند لقب تندرو می‌دهند و خود را افراد میانه‌رو و معتدل می‌دانند و به اين بهانه كه روحيه انقلابي تندروی و افراطی‌گرست می‌خواهند نیروهای انقلابی را حذف کنند ولي اين خيال خامي بيش نيست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها