خبرهای داغ:

بی‌بند و باری در حضور فرماندار/ آقای استاندار؛ چشم دلتان روشن!

رقص 2 نوجوان در مراسم روز مهندس شهرستان نقده و البته در برابر دیدگان فرماندار این شهرستان جای تعجب و البته تاسف برای مسئولین دارد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۶۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، چند روز پیش مراسم روز مهندس با حضور میهمانان مختلف از سطح شهرستان نقده و البته با حضور ویژه فرماندار این شهرستان در یکی از تالارهای شهر برگزار شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده از این مراسم، رقص محلی 2 به‌اصطلاح نوجوان آن‌هم نه پسر بلکه یک دختر و یک پسر در مقابل دیدگان فرماندار و دیگر مسئولین حاضر اتفاق می‌افتد!

نکته جالب‌تر این‌که فرماندار به‌جای تذکری هرچند از روی اجبار، با کمال میل به تماشای این رقص و نیز تشویق نوجوانان (در حال ورود به سن جوانی) کرده است!

اگر واقعا آقای فرماندار و دیگر مسئولین شهری حاضر در مراسم از روی اجبار در مراسم حاضر شده و مجبور به تماشای رقص مختلف آن‌هم با عنوان رقص محلی بوده‌اند، به‌راحتی می‌توانستند حتی در برابر این اقدام متولیان برگزاری سالن را ترک کرده و اعتراض خود را این‌گونه اعلام کنند.

و یا اینکه در برابر چنین اقدامی تذکری داده و مقابل آن می‌ایستادند!

اما جالب است که آقای فرماندار به‌همراه دیگر مسئولین شهری نه‌تنها حاضر به ترک سالن یا تذکر به برگزار کنندگان نمی‌شوند، حتی در برابر این اقدام به تشویق رقاص و رقاصه حاضر در مراسم نیز می‌شوند!

گویی مدیران دولتی در آخرین روزهای عمر مدیریتی خود از هیچ اقدامی برای تبلیغ خود و همراه نشان دادن خویش با مردم، هرچند با توسل به بی‌بند و باری، ابایی ندارند و حاضر به نشستن در مجالس لهو و لعب و همراهی با هر اجرایی نیز هستند!

نظیر همین برنامه در شهرستان‌های دیگر از جمله مرکز استان نیز اتفاق می‌افتد که در سانسور خبری و تصویری لاپوشانی شده و چندان پیگیری مهمی نیز از سوی دستگاه‌های متولی انجام نمی‌شود، اما در این مورد و با توجه به انتشار تصویر رقص آن 2 نوجوان پای به سن جوانی گذاشته و نگاه‌های آقای فرماندار و دیگر مسئولین حاضر، حداقل انتظار این است که اقدامی متناسب با همین رقص و بی‌بند و باری انجام شود.

منبع: اروم نیوز
ارسال نظرات