خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

سرباز نیروی بالقوه رشد و پیشرفت کشور است

سربازان نمونه سپاه خوی در نهمین جشنواره جوان حضرت علی اکبر(ع)تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۵۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در نهمین جشنواره جوان سرباز این سپاه گفت: امروزه بخشی از سهم تأمین امنیت اجتماعی و مرزها نظام مقدس جمهوری اسلامی بردوش سربازان شجاع، دلیر، با شهامت، متدین و ولایت‌مدار نظام است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی با بیان این که دوره خدمت سربازی دوران خودسازی جوانان است اظهارکرد:سربازان پس از گذراندن دوران تحصیل با ورود به دوران سربازی وارد دوران اخلاق آموزی و درس زندگی می شوند با همین رویکرد امروز نام خدمت اجباری به خدمت مقدس سربازی تغییر پیدا کرده است.

وی سربازان را نماد استقامت و بردباری دانست و گفت: یک سرباز باید همواره به دنبال رشد و تعالی باشد و باید از قرآن که بهترین کتاب و مرجع برای رشد و کمال است کمک بگیرد.

فرمانده سپاه خوي با بیان اینکه سربازان سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: سربازان نیروهای بالقوه در راستای رشد و پیشرفت کشور هستند چرا که آینده کشور در دست همین جوانان ساخته می‌شود.

گفتنی است در پایان آیین تجلیل از سربازان نمونه و 2خانواده سرباز شهید با حضور فرمانده سپاه خوی و مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي برگزار شد.

ارسال نظرات