خبرهای داغ:
نماینده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي:

ایثار گری و فداکاری شهداعزت و آبروی نظام است

دكتر سیدتقی کبیری گفت: خون مطهر شهدا آرامش و آسایش توام با عزت و آبرو را برای ما به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۵۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در یادواره عرشیان خاکی بابیان اینکه شهدا خاکی بودند و آنان نیز مانند همه ما زن، فرزند، زندگی و جان خود را دوست داشتند افزود: آنها از فرصت عمر و جوانی خود استفاده بهینه کردند و جاودانه شدند.

سیدتقی کبیری افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت امروز اسلام از برکت خون شهداست؛ بنابراين باید این برنامه چنان برگزار گردد که لایق مقام ارزشمند شهدا ی عزیز باشد.

وی با بیان اهمیت و جایگاه و فضیلت شهدا و با تاکید بر ضرورت تبیین هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه، گوشه هایی از حماسه آفرینیهای شهدا را به عنوان بهترین الگوهای عینی و بارز جهاد و ایثار و مایه عزت و سربلندی امروز نظام وکشور برشمرد.

نماینده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي، وجود دو خطر ایجاد تفرقه در جمهوری اسلامی و نفوذ دشمنان در کشور را ازتهدیدهات مهم برشمرد و گفت: دشمنان از هر فرصتی چون رخنه و نفوذ در مراسمات ترحیم شخصیت‌های بزرگ به‌دنبال ایجاد تفرقه هستند و این همان استراتژی برای به زانو درآوردن این انقلاب است وهمه ما باید مراقب باشیم در دام دشمنان قرار نگیریم.

ارسال نظرات