خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

تواضع و تکبر باهم در یک مربی راه ندارد /جهادکبیر یعنی نهراسیدن، ایستادن و مقاومت در شرایط سخت / هیچ حرکتی نمی تواند سد ملت ایران باشد

همایش تجلیل از طلایه داران حلقات صالحین باحضور 300 نفر از برادران مربی و سرگروه حلقات صالحین در محل حسینیه 22 بهمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۴۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اومیه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار گفت: طی سرکشی ها و دیدارهایی که با فرماندهان حوزه و پایگاه ها انجام گرفته است دغدغه اصلی ما شنیدن مشکلات و مسائل پایگاه های مقاومت و اقدام به حل و فصل آنها بوده است تا حوزه ها و پایگاه های رده های تابعه بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: در طول این مدت با علما و روحانیون برجسته شهر نیز از جمله نماینده ولی فقیه در شهرستان ارومیه، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری دیداری به عمل آمده است علاوه بر این ها طی دیداری با حجت الاسلام والمسلمین سلامتی ایشان نکاتی را جهت رسیدگی بیان کردند که بدین شرح می باشد: اولین نکته مد نظر این است که نسل جدید با نسل اوایل انقلاب اسلامی آشنا گردد و هنوز آنگونه که باید این شناخت انجام نشده است دومین نکته تعلیم باید آنگونه که مد نظر اتقلاب اسلامی بوده است انجام شود .

سرهنگ علی نژاد با اشاره به نکات بعدی ادامه داد: به کمیت حلقه های صالحین توجه نکنیم بلکه به کیفیت و ارزش محتوایی آن نظر شود و اینکه کسانی که در حلقات صالحین فعال می باشند را نسبت به هدف های حلقات صالحین توجیه کامل کنیم تا با هدف های حلقات صالحین آشنا باشند .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به سخن امام صادق(ع) در خصوص تاثیر گذاری یک مربی گفت :یک مربی باید در تمامی عرصه ها تاثیر گذار باشد تواضع و تکبر با هم در یک مربی راه ندارد. رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص گفته است که هر کس مسئولیت انقلاب اسلامی را قبول کند قبل از این که به دیگران بپردازد باید به خود بپردازد یک مربی اول خود باید مرد عمل باشد تا جامعه را تشویق به عمل کند و باید تمامی مسائل را تشریح کرده و در اختیار متربی قرار دهد و به شبهات پاسخ دهد.

وی افزود :یک مربی باید نیروهای انقلابی تربیت کند نیروهایی که هر جا انقلاب به آنها نیاز داشته باشد به میدان بیاید و بجنگد ما به نیروهای انقلابی و معنوی نیاز داریم چرا که ایستادن و معنویت انقلاب را نگه داشته است.

حجت الاسلام سرایی اظهار کرد: جهادکبیر یعنی نهراسیدن، ایستادن و مقاومت در شرایط سخت در هر شرایطی باید دشمن را شناخت و با شجاعت و قاطعیت در برابر دشمن ایستاد در جهاد کبیر باید بنیه ی دفاعی در تمامی عرصه ها را تقویت کنیم تمامی راه های نفوذ دشمن را ببندیم در این صورت هیچ حرکتی نمی تواند سد راه ملت ایران باشد.

لازم به ذکر است در طول برنامه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه و حجت الاسلام و المسلمین پورعلی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به ارائه گزارش اجمالی از عملکرد اجرایی سال 95 پرداختند.

ارسال نظرات