خبرهای داغ:

همایش تجلیل ار طلایه داران حلقه های صالحین برگزار شد

به همت معاونت تربیت و آموزش سپاه ارومیه همایش تجلیل از طلایه داران حلقات صالحین با حضور خواهران مربی حلقات صالحین در حسینیه 22بهمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۴۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش خانم دیزماری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ارومیه ضمن عرض خیر مقدم گفت: بسیج قدرتی نفوذ نا پذیر می باشد بسیچ از بستر پاک خانواده نشئت می گیرد و فرهنگ ایثار,شهادت و دیگر فرهنگ ها از نان پاک بسیج می باشد . مربیان صالحین سر پنجه های حوزه ها و پایگاه ها هستند و باید بسیار مفید واقع شوند برای اینکه مادران نقش اول را در جامعه می زنند برای اینکه پنجاه درصد را مادران تربیت می کنند مادران در تمامی سنگر ها نقش بسزای خود را نشان داده اند.

وی افزود: زنان جایگاه خاصی در جامعه دارند ولی نقش مسئولین صالحین بسیار ارزشمند است و نیاز های جامعه بسیار زیاد است همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار اخیر با دست اندر کاران راهیان نور فرمودند ;هر کشوری برای خود قدرتی دارند برخی کشور ها از لحاظ مالی و برخی از لحاظ عقلی ثروتمند هستند ولی ثروت کشور ما ایران نخبه های فرهنگی هستند با وجود آنها حتما باید تولید فرهنگی داشته باشیم دغدغه های فرهنگی را باید بست و گسترش دهیم و با جنگ نرم دشمن که قصد نفوذ در کشورمان را دارند به صورت جدی مقابله کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ارومیه با اشاره به نقش مربی در اغنا متربیان افزود: خود متربی توسط مربی اغنا و اشبا شود و متربی که در پایگاه حضور می یابد حضور متداوم وی به عملکرد مفیددر عرصه های مختلف بستگی دارد.

خواهر دیزماری افزود: دلیل دیگر کم رنگ بودن حضور جوانان در پایگاه ها این است که قشر جوان در پایگاه ها واگذاری مسئولیت نشده اند هدف ما در بسیج کل افراد جامعه است و نشست ها و برنامه های فرهنگی مختص بسیج واقع نشود بابد کمیت در راستای کیفیت باشد.

حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه در ادامه با اشاره به نقش و پایه دانش آموزی و خواهران در نظام افزود: هر چه پایه های دانش آموزی محکم تر باشد پایه نظام نیز قوی تر است دربحث خواهران نیز اینگونه می باشد خواهران ظرفیت بسیار بزرگ نظام می باشند بحث تربیت برعهده خواهران می باشد همانگونه که حضرت امام فرمودند: مرد از دامن زن به معراج می رود بزگترین نقش در جامعه نقش مادر است و اگر از این قشر غفلت شود مشکلات فراوانی دامن گیر جامعه می شود.

وی خاطر نشان شد: بزرگترین نقش، نقش مادر در جامعه است دشمنان قصد دارند با استفاده از این کلمه مقدس به فرهنگ کشور ما نفوذ کنند عقاید آنان بر این مبنا است که جامعه ما را به لجن بکشانند. در حلقات صالحین باید به نقش مادران به عنوان پرچمدار جنگ نرم توجه شود چرا که یک مسئولیت بزرگ متوجه خانواده ها است.

ارسال نظرات