با محوریت اقتصاد مقاومتی صورت گرفت:

کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس تشکیل جلسه داد

خبرگزاری بسیج:ششمین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس بامحوریت اقتصاد مقاومتی،با حضور نمایندگانی از ادارات شهرستان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۱۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، از غرب استان تهران:امروز با حضور بخشدار شهرستان قدس،معاون عمرانی فرمانداری ،معاون برنامه ریزی ودبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و همچنین نمایندگانی از ادارات شهرستان قدس، ششمین جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان، با "محوریت اقتصاد مقاومتی"در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.
 

این جلسه که به منظور جمع بندی اعتبارات دریافتی دستگاه ها و همچنین ارائه مستندات اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی برگزار شد،حسینعلی مقدم،معاون برنامه ریزی فرمانداری ضمن تشکر از حاضرین،در بتدای این جلسه،با توجه به تبین جایگاه کمیته برنامه ریزی درشهرستان اظهار داشت: کمیته برنامه ریزی یکی از مهمترین جلسات شهرستان است، چرا که علاوه بر طرح موضوعات تخصیص به عملکرد ادارت در شهرستان می پردازد.
 

وی افزود:ادارات و نهادها باید برای دستگاه خود درجهت توسعه و رشد شهرستان برنامه ریزی نمایند و این برنامه ها را درجلسات کمیته برنامه ریزی مطرح نمایند تا در صورت تصویب به اجرا گذشته شود.

 
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان، خطاب به رؤسای ادارات گفت: مسئولین در اجرای پروژه های خود جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار داده و از پیمانکار منصف و مشخص و توانمند فنی و مالی استفاده نماید.

 
مقدم اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم و محرومین و عمران آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسئولین است و باید به نحو احسنت در ادای این وظیفه تلاش و کوشش کنند.

 
درادامه هریک از نمایندگان  ادارات شهرستان قدس، در راستای آخرین اقدامات و پروژه های دردست اقدام گزارشی را ارائه دادند.

 
در پایان این جلسه نیز،معاون برنامه ریزی شهرستان،کل اعتبارات داریی های شهرستان را 47میلیارد وسیصد چهل وپنج میلیون تومان،در آمدهای عمومی را 27میلیارد و پنصد میلیون تومان و در آمدهای داخلی و خود یارای را 20میلیارد تومان اعلام کرد.
ارسال نظرات