۳۰۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته زن در استان مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری سه هزار برنامه ویژه بزرگداشت هفته زن خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها از مقام شامخ مادر در استان مازندران تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۹۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، مریم جمشیدی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در طول سال در نقاط شهری و روستایی استان است.

وی افزود: با برگزاری نشست‌های تخصصی در شهرستان‌ها در زمینه کاهش طلاق گام اساسی برداشته تا تبعات آن را در جامعه کاهش دهیم.

جمشیدی تصریح کرد: بیشترین طلاق در پنج سال نخست زندگی بوده که نشان دهنده عدم مهارت زوجین در زمینه زندگی مشترک است که کارگاه‌های آموزشی فراوانی در این زمینه در استان برگزار شد.

وی گفت: در سال 95بیش از دو هزار 900 برنامه برای تحکیم بنیان خانواده اجرا که 850 برنامه در قالب کارگاه آموزشی بوده است تا بتوانیم گامی درست در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اهمیت سلامت بانوان در جامعه، تصریح کرد: در این راستا 1800 برنامه جهت ارتقا سلامت بانوان در استان اجرا که خانواده‌ها باید به دو امر ورزش و تغذیه بیشتر توجه کنند.

وی بیان کرد: در همایش تجلیل از زنان و بانوان موفق استان، هفته آینده از 40 بانوی برتر استان تجلیل می‌شوند.

جمشیدی افزود: در جامعه امروز ما دختران قدر خود را بدانند و خانواده‌ها به ویژه مادران در زمینه انتخاب دوست، کتاب و همسر آموزش‌های لازم را به دختران انتقال دهند.

وی بیان کرد: در زمینه کاهش آسیب اجتماعی، رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش مهمی دارند تا با ساخت برنامه‌های متفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

جمشیدی درباره انتخابات شورا تصریح کرد: بانوان در تمام صحنه‌ها حضوری موثر دارند که نشان دهنده هوش و شعور سیاسی بالای آنان بوده که امیدواریم در این زمینه بانوان بیشتر مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در هفته زن و روز مادر امسال سه هزار برنامه در استان اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها