طرح جامع تفضیلی شهر ساری تدوین شد

شهردار ساری با اشاره به تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در کلانشهر ساری گفت: طرح جامع تفضیلی شهر ساری تدوین شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۹۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، مهدی عبوری ظهر امروز در مراسم روز درختکاری و الحاق پارک جنگلی شهید زارع ساری به فضای سبز شهری مرکز استان اظهار داشت: آهنگ سازندگی و آبادانی در شهر ساری تداوم داشته و باید با کمک مردم بتوانیم ساری را در مدار توسعه قرار دهیم.

وی افزود: ساری پس از 21 سال در حوزه توسعه فضای سبز و احداث پارک‌ها به سرانه مطلوب نزدیک شده و این امر با تلاش شهروندان، اعضای شورای شهر و تیم مدیریت شهری مرکز استان محقق شده است.

شهردار مرکز مازندران با اشاره به اینکه طرح جامع تفضیلی شهر ساری با هدف رفع عقب ماندگی مرکز استان توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب و تدوین رسیده است، تصریح کرد: با الحاق پارک جنگلی شهید زارع و شهید نوبخت ساری، سرانه فضای سبز شهری مرکز استان به نحو محسوسی افزایش خواهد یافت.

عبوری با بیان اینکه مرکز استان در گذشته کمتر مورد توجه مسئولان قرار گرفته است، افزود: کلانشهر ساری اکنون مورد توجه بسیاری از مسئولان ملی قرار گرفته و تقویت عملگرایی و آبادانی مرکز استان مطالبه جدی و اصلی مردم این دیار شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی شهر ساری بر اساس تقویم در حال اجرایی شدن و افتتاح است، گفت: بیش از 500 پروژه شهری فرهنگی، زیربنایی و عمرانی در طول نزدیک به چهار سال فعالیت شورای چهارم و مدیریت شهری مرکز استان محقق که بیش از نیمی از این پروژه‌ها بهره‌بر داری شده است.

وی با بیان اینکه سال 96 اقدامات مهمی در حوزه توسعه فضای سبز مرکز استان صورت خواهد گرفت: افزود: پروژه بزرگ بوستان ولایت و بوستان مادر ساری تا نیمه نخست سال 96 بهره‌برداری خواهد شد.

عبوری با اشاره به اینکه فاز نهایی پروژه بزرگ مجموعه داراب تا پل سردار شهید نوری به مرحله اجرایی شدن رسیده است، گفت: سازندگی و عملگرایی در شهر ساری تداوم خواهد داشت و ساری به جایگاه اصلی خود در توسعه خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها