دهیاران ضعیف در بویراحمد تهدید به برکناری شدند

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه برخی دهیاران همکاری و همراهی لازم را با مدیران و مسؤولان ندارند، گفت: به دهیاران کم‌کار و ضعیف اجازه شروع به کار مجدد نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۷۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
سید محمدکاظم‌نظری صبح امروز در جلسه دهیاران بخش مرکزی با اشاره به بیان مشکلات دهیاران اظهار کرد: اینکه دهیاران اذعان دارند که امنیت شغلی ندارند اصلا قابل قبول نیست لذا اگر اینگونه باشد هیچ کس نباید کاری انجام دهد و بگویید که امکان دارد دیر یا زود کنار گذاشته شویم.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه نوع نگاه به دهیار اصلا قابل قبول نیست، گفت: ماندن یا رفتن دهیار بستگی به عملکرد خود دهیاران دارد لذا این نوع نگاه باید عوض شود.

نظری با تاکید بر اینکه برخی دهیاران فکر می‌کنند مدعی‌العموم هستند و بارها از کمبودها انتقاد می‌کنند، گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت باید پاسخگوی انتقادها باشند و اگر نواقصای هست به نحو مطلوب‌تری پیگیری شود نه اینکه مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنند.

نظری با تاکید بر اینکه دهیاران حکم یک بخشدار در روستا را دارند، گفت: دهیاری بوده که بخش زیادی از کوچه‌ها و خیابان‌های روستا آسفالت شده ولی به جهت اینکه چند کوچه آسفالت نشده همچنان از کمبودها حرف می‌زند و از عملکرد خدمات‌دهی دولت گلایه می‌کنند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه خدمات دولت باید به نحو مطلوب منعکس شود، گفت: باید گفت که طی سه سال و هشت ماه انتقاد کردیم و به عنوان نماینده دولت در روستاها دو ماه باقیمانده از عملکرد مثبت دولت گفته شود.

وی با انتقاد از بی‌توجهی دهیاران به وظایف و جایگاه خود اذعان کرد: چند دهیار داریم که از دولت دفاع کنند مگر دهیاران نماینده دولت نیستند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه برخی دهیاران همکاری و همراهی لازم را با مدیران و مسوولان ندارند، گفت: به دهیارانی که پاسخگو نیستند و ضعیف عمل کردند اجازه شروع به کار مجدد نمی‌دهیم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی اذعان کرد: نباید در شرایط کنونی پروژه‌ای بدون ضابطه واگذار شود لذا طبق قانون استعلام رسمی صورت گیرد.
ارسال نظرات