معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

همکارانی که با خانواده شهدا و جانبازان برخورد ناصحیح داشته باشند اخراج می شوند

خبرگزاری بسیج: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع جانبازان و ایثارگران، خاطر نشان کرد: جانبازان و ایثارگران از مسئولان کشور هیچ انتظاری جز ولایتمداری و خدمتگزاری ندارند.
کد خبر: ۸۸۳۵۱۷۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی در مراسم بهره برداری از ساختمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با تاکید بر گشاده رویی و اخلاق خوب همکاران بنیاد شهید با مراجعان، اذعان کرد: با کسانی که با خانواده شهدا و جانبازان برخورد ناصحیح و غیر اخلاقی داشته اند برخورد جدی داشته و حتی چند نفر را به خاطر برخورد بد آنان، اخراج کرده است.

شهیدی گفت: مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید قدر فرصت خدمتگزاری به قشر شاهد و ایثارگر را بدانند چرا که همه ملت ایران مدیون جانفشانی ها و ایثارگری این عزیزان هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با تاسی به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) صحنه هایی آفریدند که در تاریخ اسلام ماندگار و ابدی شد.

شهیدی با اشاره به 3 میلیون و 300 هزار عضو بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطر نشان کرد: این سازمان یکی از بزرگترین سازمان های دولتی است که حوزه مسئولیت گسترده ای دارد و امکانات محدود اجازه رفع همه مشکلات را نمی دهد اما برای خدمتگزاری همه توان خود را به کار می گیریم.

 وی اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، فصل جدیدی از خدمتگزاری مدیران و کارکنان این مجموعه نیز آغاز شود.

شهیدی تاکید کرد: این نهاد در همه ابعاد از جمله امکانات ساختمانی و سخت افزاری باید افضل باشد تا بتواند خدماتی در شان و حد خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه کند.

در این مراسم همچنین از فرهنگ اعلام و جلد اول وصیت نامه شهدای شهرستان های استان تهران رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از ساختمان جدید بنیاد شهید ملارد که در زمینی به مساحت 712 مترمربع در دو طبقه با صرف هیزنه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال ساخته شده است به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

ارسال نظرات