خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات در نوروز 96

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات در نوروز ۹۶ انجام می شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
محمود باقری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعار استان برای نوروز ۹۶ ، کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری کشور انتخاب شده است.

باقری با بیان اینکه برای همه استان ها شعار نوروزی تعریف شده است تاکید کرد: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در دو سال اخیر در استان و صحبت های رئیس جمهور در رابطه با اینکه محور توسعه استان گردشگری است شعار استان برای نوروز ۹۶ کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری کشور نام گذاری شد، و به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان از برگزاری جشن های نوروزی با رویکرد نوروزگاه متفاوت در سطح شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: ایجاد فضای پر نشاط با محوریت آیین های نوروزی، جشن های باستانی نوروزی، نمایش آداب و رسوم مردم استان به گردشگران، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در ورودی تمام شهرستان های استان، برپایی غرفه استقبال و برپایی نماز جماعت در اردوگاه ها از مهمترین برنامه های نوروزی است.

باقری با اشاره به خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات گفت: خدمات مورد نیاز در مناطقی مانند(سرنجل کل) در جاده یاسوج- اصفهان  به گردشگران ارائه می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه برنامه های متفاوتی در کنار دیگر  برنامه های گردشگری برای نوروز ۹۶ در دستور کار قرار دارد گفت: ایجاد کتابخانه های سیار در کنار غرفه های صنایع دستی در ورودی شهرها از جمله این برنامه ها است.

ارسال نظرات