وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

پلیس راهور در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی کرده‌است/کاهش تلفات جاده‌ای امر مهمی است

وزیر کشور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در شبانه‌روز و در گرما و سرما و در مناطق مختلف به مردم کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۳۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش رؤسای پلیس راهور در جمع خبرنگاران به خدمات نیروهای پلیس راهور اشاره و اظهار داشت:‌پلیس راهنمایی و رانندگی در شبانه‌روز و در گرما و سرما و در مناطق مختلف به مردم کمک می‌کند.

وی به مناسبت‌های بزرگی که امسال در کشور با آن روبه‌رو بوده‌ایم اشاره و تصریح کرد: یکی از مناسبت‌ها اربعین بود که پلیس راهور زحمت زیادی کشید ساماندهی ترافیک و حمل و نقل 2 میلیون و 400 هزار نفر از زائران اربعین حسینی از جمله خدمات پلیس راهور است؛ همچنین این قشر در ایام مختلف در برف و باران و راه‌بندان حضور فعال دارند و در همه لحظات در آماده‌باش هستند و ما امسال با کمترین تلفات مواجه بوده‌است.

وزیر کشور به ایام نوروز اشاره و بیان داشت:‌ امیدوارم با ارائه خدمات مناسب بتوانیم زمینة‌ساز نشاط اجتماعی نوروز برای مردم باشیم.

وی به 28 هزار فوتی در سال 85 که ناشی از تصادفات رانندگی بودند پرداخت و گفت:‌ این آمار در سال 94، به 16 هزار نفر رسید و امروز این عدد تا برج 11 به 14 هزار نفر رسیده است و خوشبختانه روند کاهشی را شاهد هستیم؛ این در صورتی که تعداد وسیله نقلیه 19 میلیون شده و این نشان‌دهنده زحمات پلیس راهور است.

رحمانی فضلی به پیش‌بینی شرایط جوی و بارش نذورات و برودت هوا در ایام نوروز اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم همکاری خوبی در نوروز با پلیس راهور داشته باشند و به تذکرات و راهنمایی‌های پلیس توجه کافی کرده و حتماً با زنجیر چرخ، باک پر و ذخایر در جاده‌ها حضور یابند تا در ترافیک‌های احتمالی دچار مشکل نشوند.

این مقام ارشد وزارت کشور گفت: بنده به عنوان وزیر کشور از همه تلاش‌های این قشر آگاه هستم و طبق سفارش رهبری امیدواریم بتوانیم از نیروهای انسانی حمایت شایانی داشته باشیم و امکانات پشتیبانی و حقوق اجتماعی و فردی آنها را فراهم سازیم؛ دولت در این زمینه انگیزه دارد و ارائه خوبی شده است اما رافع نبوده است.

ارسال نظرات