امام جمعه بافق در جمع پرسنل کمیته امداد:

هفته احسان ونیکوکاری فرصتی برای توجه به اقشار نیازمند است

امام جمعه بافق در جمع پرسنل کمیته امداد امام خمینی بافق بمناسبت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تقدیر وتشکر از زحمات بی شائبه پرسنل خدوم کمیته امداد گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصتی برای توجه به اقشار محروم و نیازمند است.
کد خبر: ۸۸۳۴۵۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، رئیس کمیته امداد امام خمینی بافق به همراه پرسنل آن نهاد با حضور در دفتر امام جمعه بافق با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سید رضا هاشمی پور در سخنانی کوتاه از ویژه برنامه های این هفته گزارش ارائه نمود و در رابطه با همکاری ،همبستگی و وحدت بین کمیته امداد ،مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام سلیمانی ضمن تبریک این هفته مهم اظهار کرد: باتاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کمکهای شایانی به اقشار نیازمند ومحروم جامعه شد و جمعی از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد به تحصیل خود ادامه داده وحتی به مدارج عالی دست یافتند.

وی گفت: باید نگاه ویژه ای به قشر مستضعف جامعه داشته باشیم و مواظب آبروی انسانها باشیم . چه انسانهای نیازمندی در شهر زندگی می کنند ‌ محتاجند اما برای حفظ آبروی خود حاضر نیستند به کمیته امداد مراجعه کنند و این وظیفه شما بزرگواران است که این افراد را شناسایی کنید.

ارسال نظرات