مسئول بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" حرکتی آگاهانه و عقلانی است/ تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن حرکت بسیج

رمضانیان گفت: افق‎های بلند در تفکر بسیجی یعنی حاکم کردن دین و فرهنگ ناب محمدی در جامعه و اقصی نقاط عالم؛ این تفکر بسیجی صرف احساس نیست و باید تاکید کرد که عمق شعور و آگاهی را در بسیج به عینه می‎توانیم ‎بینیم.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۵۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
شعبانعلی رمضانیان مسئول بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای پیرامون حرکت بسیجی که همراه با آگاهی و احساس آمیخته با عقلانیت است بیان داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج، بسیج تفکر و یک نوع فرهنگ برآمده از دین مبین اسلام که هم  در آن عقلانیت است و هم عمق اعتقاد و باور و اندیشیدن و فکر کردن و تلاش کردن برای افق‎های بلند.

رمضانیان در ادامه این مطلب مطرح کرد: این افق‎ها در تفکر بسیجی یعنی حاکم کردن دین و فرهنگ ناب محمدی در جامعه و اقصی نقاط عالم؛ این تفکر صرف احساس نیست و باید تاکید کرد که عمق شعور و آگاهی را در بسیج به عینه می‎توانیم ‎بینیم.

مسئول بسیج فرهنگیان با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه همیشه بسیج مورد تهاجم لفظی و عملی دشمنان قرار داشته است عنوان کرد: یک عده‎ای در داخل این طور وانمود می‎کنند که بسیجی یعنی شور و بدون شعور و آگاهی و کار احساسی و نبود عقلانیت؛ این عده نیز با نگاه مغرضانه بسیج را متهم به یک چنین خصوصیت‎هایی می‎کنند و هدف هم دارند؛ اینها در حقیقت به دنبال تضعیف فرهنگ بسیجی در جامعه هستند و درصددند تا اقداماتی انجام دهند تا گرایش‎ها و تمایلات از بسیج برداشته شود.

رمضانیان  در خاتمه تاکید کرد: بسیج انتخاب راه حق از باطل است  و جنبه پیش روندگی آن مبتنی بر همین آگاهی و شناخت است و باید گفت که به این بعد بسیج در جامعه کمتر پرداخته شده و رسانه‎ها باید  برای تبیین و تشریح آن بیش از گذشته تلاش کنند.
ارسال نظرات