نامه جهادگران به نمایندگان مجلس

نگذارید «خانه ملت» به «خانه مدیران» تبدیل شود/ فقط در دوره کاندیدا شدن به روستاها نروید

ای کاش به جای افزایش دریافتی مدیران که متاسفانه شکاف طبقاتی و تبعیض را در جامعه ی اسلامی قانونی می کند در پی افزایش حقوق اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه به ویژه روستاییان عزیز و فقیر باشید.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۱۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج جمعی از جهادگران به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به قانونی کردن حقوق های نجومی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه زدند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" مادامی که مجلس و ارگان های دولتی و همه آنها و مردم از این طبقه متوسط و مادون متوسط تشکیل بشود، امکان ندارد که یک دولت بزرگی به هم بزند اوضاع را ....
اگر ملت می خواهد که این پیروزی تا آخر برسد باید مواظب آنهایی که دولت را تشکیل می دهند، آن که رییس جمهور است، آن که مجلس هست، مجلسی هست، همه آنها را توجه کنند که مبادا یک وقتی از طبقه متوسط به طبقه بالا و به اصطلاح خودشان مرفه، آن طبقه برسد...
مادامی که این حدّ متوسط محفوظ است، این جمهوری محفوظ است...
 و آن روزی که دیدید و دیدند که انحراف در مجلس پیدا شد انحراف از حیث قدر طلبی و مال طلبی، در کشور در وزیرها پیدا شد، در رییس جمهور پیدا شد، آن روز بدانند که علامت اینکه شکست بخوریم، خود نمایی کرده و از آن وقت باید جلویش را بگیرند
حضرت امام خمینی علیه الرحمه – 19 بهمن 1360

نمایندگان محترم ملت !

سلام علیکم

متاسفانه خبر تصویب حقوق نجومی ویژه ی مدیران؛ از یک سو موجب ناراحتی و تاسف کلیّه دلسوزان نظام مردمی ایران اسلامی گردید که دایما امامین انقلاب اسلامی خود را نوکر و خادم مردم؛ و انقلاب را متعلق به کوخ نشینان و زاغه نشینان و محرومین می دانند؛ و از سوی دیگر موجب تعجّب و بهت عاقلان شد که علی رغم آن همه کدورت و بدبینی افکار عمومی نسبت به غارتگران بیت المال در برداشت های نجومی و غیر قانونی، و تاکیدات و مطالبات مکرّر امام المسلمین به مسئولین، شاهد (باصطلاح) قانونی شدن این برداشت های غیر عادلانه و بی انصافانه هستیم که بی شک:

1) هم موجب زیر سئوال رفتن آرمان های اصیل و  ارزش های دیرین انقلاب هستیم که قرار بوده و هست عدالت گستری نماید و شکاف طبقاتی را حذف کند و انقلاب مستضعفین باشد.

2) و هم موجب زیر سئوال رفتن مجلس شورای اسلامی خواهد شد و یقیناً جایگاه مجلس را به عنوان خانه ی ملت تضعیف می نماید. مجلسی که به جای دفاع از حقوق میلیون ها نفر اقشار مختلف جامعه از کارگران- کارمندان- فرهنگیان از روستایی و شهری؛ گویا تمام دغدغه اش چند هزار و شاید چند صد نفر مدیری است که از تمام مزایا برخوردار بوده و حال قرار است مرفه تر از قبل شود که آن گاه اگر به جای «خانه ملت» بگوییم «خانه مدیران»؛ بی شک به واقعیت، نزدیک تر و به عملکرد شما نمایندگان مدیران، شبیه تر می باشد.

نمایندگان محترم ملت.... ببخشید نمایندگان محترم مدیران!

ما جهادگران این جبهه جهادی که قریب به دودهه از حیات مان را در خدمت رسانی و نوکری محرومین در دور افتاده ترین و صعب العبورترین روستاهای مرزی و نیز روستاهای محروم اطراف پایتخت رفته و به مناطقی هجرت می کنیم که متاسفانه پس از 37 سال از انقلاب کوخ نشینان، هنوز از نعمات اولیه همچون آب و برق و راه و مدرسه مناسب و خانه بهداشت و تلفن و تلویزیون و حمام و سرویس بهداشتی و حتّی خانه بی بهره اند؛ اعتراض شدید خود را به این مصوبه مبنی بر افزایش حقوق مدیران (که البته شما نامش را حقّ می گذارید)، اعلان داشته و توصیه می کنیم از این راه بی راهه تان که موجب تیرگی پرونده ی نمایندگی می گردد به خیر و صلاح و به سوی ملّت بازگردید تا بار دیگر به جایگاه نمایندگی بازگشته و این عنوان مقدس را برازنده ی خویش نمایید.

ما جوانان نسل سومی و چهارمی به شما توصیه می کنیم در روستاها و مناطق محروم حضور یابید و با حضور شبانه روزی در میان ولی نعمتان انقلاب، با دردهای مظلومانه ی آنها آشنا شوید و صرفاً در دوران کاندیدا شدن به حضور یکی دوساعته و سخنرانی و نصب پوستر برای جمع کردن رای به روستاها نروید و شاید هم در همان دوران نامزد شدن نیز نرفته و اطرافیان تان را برای تبلیغات اعزام کرده اید. (!)

ای کاش به جای افزایش دریافتی مدیران که متاسفانه شکاف طبقاتی و تبعیض را در جامعه ی اسلامی قانونی می کند در پی افزایش حقوق اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه به ویژه روستاییان عزیز و فقیر باشید.

ای کاش به جای این مصوبه ی ناعادلانه در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»؛ اقدام و عمل مجلس محترم، تقویت اقتصاد کشور می بود نه آن که سرمایه های نظام را به جای پرداخت به صاحبان نظام به جیب اندک مدیران اختصاص می داد. 

ای کاش به جای آنکه دغدغه ی آقایان و خانم های نماینده؛ زراندوزی و ثروتمند کردن مدیران باشد کمی هم در فکر ازدواج و اشتغال جوانان باشید که اکنون با این مصوبه، بیش از پیش از مجلسی که متعلق به آنهاست دور شده و حتماً در ناامیدی و یاس آنان، اصلی ترین گنهکار و مقصر شما خواهید بود و در پیشگاه الهی نیز پاسخگو باید باشید.

جای دارد حال که در ایام فاطمیه، چنین مصوبه ای را از سر گذرانده اید سیره ی مدیران آسمانی و اسطوره های مدیریت دینی یعنی امیرالمومنین و  حضرت زهرا علیهما السلام را به شما یادآوری کنیم که مولای مان به عنوان حاکم، تمام خدماتش برای مردم بود آن چنان که به محض حفر چاه، سند آن چاه را به نام ملّت زده و وقف می نمود. و مادر بزرگوارمان نیز علی رغم درآمد بسیار بالای باغ فدک؛ هیچگاه خود و فرزندانش دانه ی خرمایی نخورده و تمام محصولات رابه محرومین هدیه می دادند.

در پایان شما نمایندگان را به اطاعت عملی از منویات امام خامنه ای عزیز دامت برکاته دعوت می نماییم و امیدواریم با بازنگری و تغییر این مصوبه ی غیر دینی؛ نامی نیک از خود در پرونده ی نمایندگی بر جای گذارید.

برادران و خواهران تان در جبهه جهادی منتظران خورشید

ارسال نظرات