خبرهای داغ:

احیای سنت دیرینه احسان با برگزاری جشن‌های نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری جشن‌های نیکوکاری فرصت مغتنمی برای احیای سنت دیرینه فرهنگ احسان و نیکوکاری می‌باشد.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۲۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربیٰ، عبدالله فرج‌اسلام در رابطه با اهداف این جشن که بیش از 25 سال است در سطح کشور و به صورت همزمان برگزار می شود اظهار داشت: برگزاری جشن نیکوکاری علاوه بر احیای سنت دیرینه فرهنگ احسانت و نیکوکاری سبب بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت‌های مردمی سال گذشته 34 میلیارد بوده که پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یافته و به سقف 58 میلیارد ریال برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، افزود: برای رسیدگی به اوضاع و احوال بی بضاعت‌ها و اقشار کم‌ درآمد در هر محله از شهرستان‌های استان پایگاه‌های کمیته امداد وجود دارد که تعداد آن‌ها در سطح استان به 35 پایگاه می‌رسد که از سال 92 تا کنون مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صداو سیما، آموزش و پرورش و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از جمله ارگان‌هایی هستند که در برگزاری هرچه بهتر جشن‌های هفته نیکوکاری با اداره‌کل کمیته امداد همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات