نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در مازندران

استاندارمازندران گفت که نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم، سال آینده در ساری مرکز استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودار روز سه شنبه در مجمع بسیج اساتید مازندران افزود : براساس برنامه ریزی این کنگره بین المللی مهرماه سال 96 با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و مسوولان بین المللی و ملی در ساری برپا خواهد شد.
وی دلیل انتخاب مازندران به عنوان میزبان نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم را رتبه اول این استان در داشتن شهدای مدافع حرم اعلام کرد.
ربیع فلاح خواهان بسیج عمومی دستگاه های فرهنگی و اجتماعی و مشارکت دانشگاه ها در برگزار یهر چه بهتر نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در ساری شد.
مازندران تاکنون 36 شهید مدافع حرم تقدیم برقراری امنیت در حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه و عراق کرد.
نماینده عالی دولت در مازندران پیش درآمد برگزاری نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در این استان را برپایی آئین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران با حضور معاون رئیس جمهوری در روز پنجشنبه 12 اسفندماه سال جاری همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهراء در ساری اعلام کرد.
استاندار مازندران اظهارداشت : بسیج، پشتوانه‌ی اصلی نظام و انقلاب است و رسالت اصلی بسیج اساتید ارتقاء و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی است.
فلاح جلودارمجاهدت، در راه حق و صیانت از انقلاب و حرکت در راستای آرمان‌های حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری از مهمترین انتظار جامعه از بسیجیان اعلام کرد.
وی راه برون رفت از مشکلات را تقویت روحیه انقلابی ، بسیجی و جهادی خواند و گفت : همه اساتید ما باید با روحیه در جهت توسعه علم و دانش و پژوهش گام بردارند چرا که رمز اقتدار و عظمت ما و هر کشوری علم و دانش است.
حدود 2 هزار استاد دانشگاه در مازندران عضو مجمع بسیج اساتید استان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها