خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مهربان:

سعادت جامعه؛ سبک زندگی فاطمی/ آل سعود جیره خوار امریکا

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: هرچند عمر آن حضرت کوتاه ولی پر از درس زندگی بود و جا دارد با استفاده از سبگ زندگی فاطمی سعادتمندی را برای خود و جامعه رقم بزنیم.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۱۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام حسن مرسلی گفت: جلوه های سبک زندگی فاطمی یکی از بزرگترین درس ها و نیاز جامعه امروز است بنابراین باید با ساده زیستی، تجمل وروحیه مصرف گرائی را کنار بگذاریم.

وی افزود: جهیزیه دختر پیامبر ساده ترین جهیزیه ای بود که در بین مردم آن زمان رواج داشت بود و رسانه ملی باید به این سمت حرکت کند نه اینکه تجمل گرائی را تبلیغ کند.

حجت الاسلام مرسلی در ادامه از مداحان و سخنرانان خواستار ترویج سبک زندگی فاطمی خواستار شد و تاکید کرد: مداحان باید از اشعار تفرقه افکنانه بشدت پرهیز کنند و با استفاده از اشعار ناب فرهنگ دینی و اسلامی را ترویج دهند.

امام جمعه مهربان با گرامیداشت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی، اظهار داشت: کار مربیان تربیتی بسیار پراهمیت است و باید امروز اخلاق و رفتار و گفتار آن ها الگوی جوانان و نوجوانان باشد چراکه اگر علم باشد و تربیت و تهذیب نباشد علم موجب ظلمانی می شود.

حجت الاسلام مرسلی در بخش دیگر سخنان خود به ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: اهمیت این کنفراس به حدی بود که رهبر فرزانه انقلاب شخصا در افتتاحیه آن حضور پیدا کردند و در سخنان مهمی پرده از قصه پر غصه جهان اسلام و اندوه جانکاه مظلومیت ملت صبور و مقاوم فلسطین برداشتند.

وی افزود: نزدیک به هفت دهه بشریت شاهد بی سابقه ترین ظلم تاریخ آن هم در منظر مدعیان حقوق بشر و شاهد اخراج از وطن و به شهادت جوانان و کودکان و ویرانی خانه ها و مزارع است.

 

خطیب جمعه شهر مهربان اضافه کرد: آنچه بیش از همه دل ها را به درد می آورد همراهی برخی کشورها و دولت های به اصطلاح عربی و اسلامی منطقه است که پای سفره سازش و بلکه جیره خواری رژیم صهیونیستی و حامیان بین المللی آن بویژه شیطان بزرگ آمریکا می نشینند.

حجت الاسلام مرسلی گفت: پرچم داری رژیم وهابی و سلفی آل سعود و راه اندازی شعله ها و جنگ قومی و مذهبی در منطقه موجب شده است تا حمایت از مسئله فلسطین کمرنگ و بلکه به فراموشی سپرده شود ولی از آنجایی که وعده الهی است بزودی انتقاضه مقدس و مقاومت ملت بزرگ و همیشه زنده فلسطین به ثمر خواهد تشست و جهانیان بزودی شاهد نابودی رزیم جعلی صهیونیستی خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها