خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد خمینی بوکان خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۸ الی ۲۰ اسفند در بوکان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان از برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۸ الی ۲۰ اسفند در بوکان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان گفت : جشن نیکوکاری از اول اسفند ماه شروع و تا 20 همین ماه ادامه خوادهد داشت.

قادر درویشی افزود: از اول اسفند ماه این جشن در سطح شهرستان و با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در قالب رایزنی و تعاملات با نیکوکاران، سازمان ها، ادارات و همچنین برگزاری ستاد و پایگاه های اصلی در شهرستان ها آغاز شده است.

وی عنوان کرد: طی روزهای ۱۸ الی ۲۰ اسفند ماه نیز به مدت ۳ روز پایگاهای ثابت و سیار کمیته امداد در سطح مدارس، معابر عمومی و مساجد شهرستان مستقر و به جمع آوری کمک های مردمی اقدام خواهند کرد.

این مسئول بوکانی ادامه داد: در جشن نیکوکاری امسال سه پایگاه ثابت و 7 پایگاه سیار در بوکان آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خواهند بود.

قادر درویشی با اشاره به 4 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد با بیش از 8 هزار نفر جمعیت هم اکنون تحت پوش این نهاد هستند خاطرنشان کرد: تمامی کمک ها و درآمدهای جشن نیکوکاری امسال پیش از سال نو در میان این خانوارها توزیع خواهد شد.

وی اشاره ای نیز به آمار سال گذشته داشت و گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم خیر بوکان یک میلیارد و 60 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده اند.

درویشی عنوان کرد: از این میزان سیصد و هشتاد و چهار میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

وی در پایان از مردم نیکو کار بوکان خواست: همچون سالهای گذشته در این جشن و اقدام خیر خواهانه حضوری گسترده داشته و با محبت های خود عیدی شاد را به افراد محروم هدیه کنیم.

ارسال نظرات