امام جمعه بابلسر در محفل انس و مودت پیشکسوتان سپاه ساری:

سپاه مولود انقلاب اسلامی و موتور محرک نظام است/ اگر حرکت های حق بین به موقع انجام می شد فتنه 88 اتفاق نمی افتاد

وی سپاه پاسداران را در عرصه مختلف نظام، عامل تاثیرگذار و مولود انقلاب اسلامی یادکرد که نگهدارنده، پیشبرنده و موتور محرک در نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۰۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه بابلسر در همایش محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ساری با  عنوان گلگشت خانوادگی بهترین راه ترویج خوبیها را تجلیل از خوبیها دانست.
امام جمعه بابلسر پاسداری از انقلاب اسلامی را دارای 4 رکن سپاه، پاسداران، انقلاب و اسلامی خواند و اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه بسیار مهم و حساسی است که در برهه حاضر برنامه های دشمنان برای تخریب و از بین بردن انقلاب اسلامی بیش از پیش هوشمندانه تر شده است.
وی سپاه پاسداران را در عرصه مختلف نظام، عامل تاثیرگذار و مولود انقلاب اسلامی یادکرد که نگهدارنده، پیشبرنده و موتور محرک در نظام و انقلاب است. 
 حجه الاسلام قلی پور با اشاره به توقع مقام عظمای ولایت از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "نگاه حق بین" دارای مولفه هایی چون شناخت حق، دانستن راه حق، حرکت در مسیر حق و ثبات قدم در مسیر حق است.
 امام جمعه بابلسر  با یادآوری اینکه شناخت حق به تنهایی نمی تواندحق بینی را نشان دهد  ادامه داد: عده ای حق را می شناسند اما حرکتی ندارند، زیرا اگر حرکت های به موقع  و به هنگام در سال 61 هجری انجام می گرفت، واقعه کربلا پیش نمی آمد.
این مقام مسئول  مازندران  با گریز بر فتنه 88 افزود: در ماجرای فتنه سال 88 اگر عده ای ساکت نمی نشستندو به دنبال حق راه می افتادند خسارت  و لطمات آنچنانی در ابعاد داخلی و بین المللی به نظام تحمیل نمی شد.
خطیب جمعه بابلسر لسان صادق، دلهای مشتاق و اسلامی بودن را از توقعات دیگر مقام معظم رهبری از پاسداران برشمرد و اظهار داشت: مهمترین مسئله در سپاه پاسداران انقلابی ماندن است لذا شاخصه این مهم در استکبار ستیزی، ولایتمداری، ولایتپذیری، امیدوار بودن و امیدوارکنندگی نمایان می شود.
 وی اسلامی ماندن را جزء مهم دیگر پاسداران انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن سعی می کند تا اسلام سکولار و تحجر را حاکم کند تا از گسترش اسلام ناب در گیتی  جلوگیری نماید، اما پاسداران وظیفه دارند با مجاهدت خود و استقامت در راه خدا انقلاب  اسلامی ارزشمندانه به یاری دین خدا بپردازند تا آنرا در جهان حاکمیت بخشند.
 امام جمعه بابلسر گفت: پاسداران، بسیجیان و مردم انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کردند که ترامپ و بزرگتر از آن هیچ غلطی نمی توانسته بکنند و از این به بعد هم به یاری و عنایت خدا هیچ غلطی نخواهند کرد.    
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها