مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز ؛

لیگ علمی"پایا" در استان البرز برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر بسیج دانش‌آموزی استان البرز در حال ثبت نام دانش‌آموزان برای برگزاری لیگ علمی "پایا" است گفت: این لیگ در اواخر اسفندماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۷۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  یدالله لک با اشاره به لیگ علمی پایا اظهار داشت: در حال حاضر بسیج دانش‌آموزی استان البرز در حال ثبت‌نام دانش‌آموزان برای برگزاری این لیگ علمی است.

 
لیگ علمی 
 
 
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه این لیگ در اواخر اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: لیگ علمی پایا در رشته‌های ریاضی، شیمی، علوم انسانی و علوم پایه بین گروه‌های علمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هر گروه 5 دانش‌آموز حضور دارد، بیان کرد: براساس پیش‌بینی نزدیک به 100 تیم با حضور 500 دانش‌آموز تشکیل می‌شود.

لک با بیان اینکه این لیگ علمی نخست در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بعد از مرحله شهرستانی، برندگان به مرحله استانی و سپس کشوری که با حضور چند تیم خارجی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این لیگ علمی در دو مقطع دبیرستان و راهنمایی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون‌های علمی بسیج دانش‌آموزی در مقاطع سه‌گانه در استان البرز برگزار شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه نزدیک به 7 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: این آزمون در دو روز با هدف محک میزان توانایی علمی دانش‌آموزان برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها