آغاز اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور کردستان از 10 اسفندماه

کاروان های دانشجویی راهیان نور کردستان اسفندماه در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۱۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمد پناه مسئول بسیج دانشجویی استان در گفتگویی اظهار داشت: دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور از 10 اسفند تا 24 اسفند در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

 

وی افزود: دانشجویان کاروان اول؛ ویژه برادران 10 اسفندماه و کاروان دوم؛ ویژه خواهران 14 اسفند, کاروان سوم(ویژه برادران) 18 اسفند و آخرین کاروان که ویژه خواهران است 20 اسفندماه از سنندج به مناطق عملیاتی جنوب اعزام میشوند.

 

محمد پناه افزود: ثبت نام اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان استان کردستان از 16 دی ماه تا 10 اسفند ماه ادامه دارد و تمام دانشجویان دانشگاه های استان کردستان می توانند برای حضور در این اردو ثبت نام کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان بیان کرد:دانشجویان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام در این اردو به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 

محمدپناه خاطر نشان کرد: دانشجویان در این سفر معنوی از مناطق اروندکنار, دهلاویه, شلمچه، طلائیه، هویزه و یادمان عملیاتی مرصاد بازدید خواهند کرد.
 
ارسال نظرات