گزارش تصویری/در فرمانداری قدس صورت گرفت؛

برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:همزمان با نزدیک شدن به فصل انتخابات،شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان قدس به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۴۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:بعداظهر امروز همزمان با نزدیک شدن به پنجنین دوره از فصل انتخابات شورای شهر و  دوازدهمین دوره  ریاست جمهوری در کشور ،نشست شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان قدس به ریاست فرماندار و معاون سیاسی فرماندار،در سالن جلسات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 
این جلسه بر چگونگی انعکاس هرچه بیشتر و بهتر خبر در جلب توجه مردم به انتخابات آتی برگزار شد.

 
در ابتدای این جلسه  سید علی اینانلو معاون سیاسی فرماندار،بر جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها تأکید کرد و گفت : روابط عمومی یک نهاد پویا ، فعال و اثربخش درون سازمانی است که هرگز نباید در سکوت باشد.

 
وی به نقش رسانه و روابط عمومی در فضای مجازی پرداخت و ادامه داد: در برگزاری انتخابات پیش رو،اصحاب رسانه وروابط عمومی باید تلاش کنند تا افکار عمومی را برای حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای جلب کنند.

 
اینانلو با بیان اینکه دشمنان انقلاب در تلاش برای تضعیف انتخابات آینده هستند،تصریح کرد:با توجه به یاوه گویی های و اقدامات اخیر ریاست جمهوری آمریکا  و کشورهای غربی درقبال ایران،نشان از افزایش جنگ رسانه ای دشمنان با آرمانهای جمهوری اسلامی است و ما باید با رسانه و بیان در فضای مجازی نقشه کور آنها را پاره کنیم.

 
معاون سیاسی فرماندار،در بخش دیگری از سخنانش به تحولات منطقه وماجراجویی رژیم جعلی صیهونیستی پرداخت و خاطر نشان کرد:در غرب آسیا(خاورمیانه)دشمنان نظام با کاشتن یه رژیم جعلی به نام اسرائیل سعی بر تفرقه بین مسلمانان کردند و حال که مسلمانان امروز منطقه، گرفتار دست نشانده های صهیونیستها یعنی داعش و تکفیری است،امروز غربی ها در مواجه با این مسئله، به نفع خود بهره میگیرند و باید ملتهای منطقه هوشیار باشند.

 
سید علی اینانلو در خاتمه گفت:خلاقیت و نوآوری مهمترین ویژگی یک روابط عمومی فعال است که از آن در مسیر معرفی اهداف و عملکرد اداره یا سازمان محل خدمتش استفاده میکند.

 
در پایان این جلسه نیز، با حضورسید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس،انتخابات شوراهای روابط عمومی های  شهرستان برگزار شد،که به ترتیب:
1-میثم آل حبیب(مسئول روابط عمومی شورای اسلامی وشهرداری شهرستان قدس)
 
2-میثاق مسعودی(مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس)
 
3-عباس آسمانی(مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس)
 
4- روح نواز(مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش)
 
5- کشاورز(مسئول ورزش و جوانان شهرستان قدس)
موفق شدند به عنوان عضور شورای اول انتخاب شوند ومختاری نیز،مسئول روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی،به عنوان  نفرششم توانست،عنوان بازرس  را  از این انتخاب دریافت کند.
 برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس
 
برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس 
 
برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس 
 
برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس 
 
ارسال نظرات