مسئول حوزه نمایندگی سپاه استان در ملکشاهی/

راه حل رفع مشکلات کشور تکیه بر نیروهای انقلابی و ولایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با هدف احیاء ارزشهای انقلاب اسلامی و حل مشکلات روزمره اقتصادی مردم تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۲۸۹۰۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام عباسی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع بازنشستگان نیروهای مسلح در شهرستان ملکشاهی گفت: 38 سال است که مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی داشته است، اگر انقلاب اسلامی نبود آمریکا و اسرائیل چندین سال پیش ایران را به خاک و خون کشیده بودند.

عباسی افزود: در طیف بندی های سیاسی، مشکل اقتصادی مردم حل نشد و فارغ از جناح بندی های سیاسی بایستی مشکلات معیشتی و اقتصادی را رفع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مردم از وضعیت دفاعی کشور راضی هستند اما انتظار دارند مشکلات اقتصادی نیز حل شود و این مشکلات با مدیریت جهادی حل می شود.

وی تصریح کرد: باید به دنبال اندیشه ای بود که مشکلات اقتصادی ، بیکاری و... را حل کند.

عباسی ادامه داد: جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با هدف احیاء ارزشهای انقلاب اسلامی و حل مشکلات روزمره اقتصادی مردم تشکیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود:راه حل رفع مشکلات کشور تکیه بر نیروهای انقلابی و ولایی است و با تکیه بر عرفان های کاذب و بدعت در دین و نکیه بر غرب، مشکلات مردم حل نخواهد شد.

وی اذعان کرد: تفکر انقلابی که دشمنان انقلاب را به وحشت انداخته است اگر در زمینه رفع مشکلات اقتصادی وارد شود معجزه می کند.

عباسی در پایان گفت: نیروهای وفادار و ارزشی برای رفع مشکلات مردم همت می گمارند.

 
ارسال نظرات