برگزاری نهضت روشنگری در شهرستان سوادکوه شمالی

یاری دین خدا باعث قوت و ماندگاری قیام هاست

حجه الاسلام غلامی با شاره به بردباري ياران پيامبر در همراهي با او بيان داشت:پيامبر كه مبعوث شد شعارش لااله الا الله بوده وحركتش براي خدا بود و شعارانقلاب ما هم براي خدا بود ،ياران پيامبر جانانه در دفاع از پيامبر ايستادند و آواره شدند و در محاصره اقتصادي قرار گرفتند ولي دين خدا را ياري كردند.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۲۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، نهضت روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامی مسئ‍‍‍‍‍ول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در مسجد جامع شهر شیرگاه برگزار گردید.

در این مراسم که امام جمعه شهر شیرگاه نیز حضور داشت حجت الاسلام والمسلمين غلامي در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:انقلاب هاي دنيا يا ريشه ندارند و يا در انقلاب هاي ديگر ريشه دارند ولي انقلاب ما ريشه در اسلام داشته و درامتداد رسالت انبيا وائمه است.

وي با شاره به بردباري ياران پيامبر در همراهي با او بيان داشت:پيامبر كه مبعوث شد شعارش لااله الا الله بوده وحركتش براي خدا بود و شعارانقلاب ما هم براي خدا بود ،ياران پيامبر جانانه در دفاع از پيامبر ايستادند وآواره شدند و در محاصره اقتصادي قرار گرفتند ولي دين خدا را ياري كردند

حجت الاسلام غلامي در ادامه با اشاره به زمان رخداد انقلاب تصريح کرد:انقلاب ما زماني رخ داد كه اسلام دردنيا غريب بود ودر اين روز گار انقلاب اسلامي شكل گرفت و منافع استكبار را به خطر انداخت.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه سپاه مازندران با اشاره به تلاش دشمن در جهت انحراف انقلاب افزود: عواملي همچون حق طلبي و نيز ولايت پذيري مردم، ريشه داشتن انقلاب در بعث پيامبر و عاشورا موجب شد تا انقلاب اسلامي قدرتمند بماند.

وي 3 گروه را از ضربه زنندگان به انقلاب ها معرفي کرد و ابراز داشت: مخالفان انقلاب، فرصت طلبها و نيروها ودلسوزان انقلاب از کساني هستند که به انقلاب ها ضربه مي زنند.

وي افزود: در انقلاب حضرت موسي ،در تاريخ مي خوانيم وقتي اين انقلاب به پيروزي رسيد،به دست خود انقلابيون شكست خورد همچنين در انقلاب پيامبر تا حياتش خوب پيش رفت ولي در انتقال قدرت به مشکل برخورده و ثقيفه توسط نزديکان پيامبر شکل گرفت.

حجت الاسلام غلامي با اشاره به الزامات ولايتمداري افزود: ولايت مداري الزاماتي دارد كه بايد عمل كرد يا با عمل آن را ثابت كرد

وي افزود:انقلابيون از اعتقاد اتشان بر گشته  وبي تفاوت  شدند كه در 13آبان-16آذرامسال بالاتر از گل به امريكا نگفتند، انقلابي ها در شعارشان تغييرايجاد مي كنند ،اين مگر انحراف نيست؟ اينها استحاله نشدند؟

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها