ارائه 70 هزار خدمت به خانواده شهدا درطرح سپاس

خبرگزاری بسیج: مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران ضمن دیدار با شهردار منطقه 20 از فعالیت های مدیریت شهری این منطقه در زمینه تکریم خانواده های شهدا قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی در دیدار صمیمانه با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از برنامه های اولویت دار مدیریت شهری منطقه 20 است و در برابر دینی که ایثارگران و شهدا بر گردن ما دارند، کوچکترین کاری است که انجام می شود..

صفوی دیدار با خانواده شهدا را افتخاری ارزشمند برشمرد و افزود: در تمامی دیدارهای انجام شده، این خانواده های معظم بسیار قدرشناس و بدون ادعا بودند.

شهردار منطقه 20 در ادامه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آرمان های شهدا همواره در دستور کار مدیریت شهری این منطقه است.

نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در این دیدار گفت: 30 هزار خانواده شهید در شهرستان های استان تهران سکونت دارند که 40 درصد ایثارگران به پهنای جنوب تهران اختصاص دارد.

نصیری با اشاره به پیشگامی مدیریت شهری منطقه 20 در جهت خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا افزود: در قالب طرح ملی سپاس، 20 هزار دیدار با خانواده های شهدا انجام شد که در محدوده شهرری نیز شاهد همکاری و حضور فعال مدیریت شهری این منطقه بودیم.

وی ادامه داد: در جریان طرح سپاس شهرستان های استان تهران، 70 هزار خدمت به خانواده های معظم شهدا تقدیم شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از همراهی و مشارکت مدیریت شهری منطقه 20 در زمینه تکریم خانواده شهدا قدردانی کرد.

این دیدار صمیمانه با حضور شهردار منطقه 20، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرری، رئیس امور ایثارگران و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 در محل دفتر شهردار این منطقه برگزار شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات