مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

تقدیر از نفرات برتر مسابقات دهه مبارک فجر جامعه کارگری استان زنجان

طی مراسمی در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان از نفرات برتر مسابقات دهه مبارک فجر سال 95 جامعه کارگری استان زنجان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۳۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در این مراسم از سرپرستان و مدیران تیم های شرکت کننده در این مسابقات، رؤسا و کارشناسان حوزه فرهنگی و ورزشی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات و تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند تقدیر و قدردانی نمود.

مجتبی بازرگان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر و اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات دهه مبارک فجر می باشد، تصریح کرد: ورزش یکی از حوزه هایی می باشد که می تواند از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند و به همین علت امیدواریم این مسابقات و سایر مسابقات ورزشی به صورت جدی و مستمر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال آینده نیز مسابقات کارگری استان برگزار خواهد شد اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات کارگری بر روحیه کارگران زحمت کش تأثیر میگذارد و باعث ایجاد شادابی و نشاط دربین کارگران میشود، می توان با میزبانی مسابقات کارگری کشوری بر اقتصاد استان نیز تأثیر گذاشت و برگزاری چنین مسابقاتی باعث حضور ورزشکاران و خانواده هایشان از سایر استانها در استان زنجان شود که برای رسیدن به این هدف نیز به همکاری و توجه تمام واحدهای صنعتی نیازمندیم.

بازرگان عنوان کرد: مسابقات دهه مبارک فجر امسال با حضور و همکاری چهار شرکت صنعتی خالص سازان، شرکت کانه آرایی، شرکت عایق های الکتریکی پارس و شرکت شمش روی میهن برگزار گردید که سایر شرکتهای صنعتی علاوه بر ارسال دعوتنامه از طرف اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان هیچ گونه حضوری نداشتند و امیدواریم مسابقات کارگری سال آینده با حضور و استقبال شرکت ها و واحدهای صنعتی بیشتری برگزار گردد، چرا که این حضور در این مسابقات به نفع خود شرکت ها و واحدهای صنعتی نیز می باشد.

بازرگان با اشاره به تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات برارزش افزوده و توضیح این ماده قانونی، اظهار کرد: بسیاری از شرکت ها و واحدهای صنعتی و کارگران این شرکت ها از این ماده قانونی اطلاعات کافی ندارند و با توجه به اینکه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد نیاز است تا خود شرکتها و واحدهای صنعتی و کارگران نیز این اطلاع رسانی را انجام دهند چرا که این ماده قانونی یک ظزفیت بسیار مناسب برای پیشرفت ورزش استان به ویژه ورزش کارگری می باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان زنجان یکی از استانهای موفق در حوزه استفاده از تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات برارزش افزوده در کشور می باشد.

در ادامه ورزشکاران و حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از نفرات برتر مسابقات کارگری دهه مبارک فجر سال 95 تقدیر شد.

ارسال نظرات