تقدیر استاندار زنجان از تلاش های نیروهای امدادی استان

استاندار زنجان از تلاش ها و هماهنگی راهداران، نیروهای امداد و نجات جاده ای، هلال احمر، پلیس راه و مدیریت بحران استان ه با وجود شرایط نامساعد جوی بویژه در جاده های استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۲۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در هفتمین جلسه مشترک ستاد فرهنگی و اجتماعی با کارگروه تخصصی امور اجتماعی، با اشاره به شرایط جوی نامساعد بویژه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، از تلاش های مستمر تمامی مسئولین و نیروهای امدادی بدلیل نجات مسافرین و در راه ماندگان و نیز پیشگیری از بروز حوادث ناگوار قدردانی کرد و اظهار داشت: اقدامات دو روز اخیر در مواجهه با شرایط نامساعد جوی در استان نشان داد که می توان با اقدام درست و به‌ موقع از بروز سوانح و حوادث ناگوار در زندگی مردم پیشگیری نمود.

اسداله درویش امیری با اشاره به نجات بیش از 3345 نفر از افرادیکه بدلیل بارش سنگین برف، کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی استان در راه مانده بودند، خاطرنشان کرد: نجات جان این افراد و نیز رهاسازی 782 خودرو که در مسیرها مانده بودند همگی با هماهنگی های اداره کل مدیریت بحران استانداری، حضور مستمر فرمانداران که در راهداری ها مستقر شده بودند و تلاش های تمامی نیروهای امدادی، هلال احمر، پلیس راه و راهداران صورت گرفت.

مقام عالی استان از امدادرسانی به 5 مادر باردار در طول این ایام و انتقال آنان به نزدیک‌ترین مراکز درمانی خبر داد و افزود: در طول شب گذشته بیش از 2075 مسافر نیز که بدلیل شرایط نامساعد از ادامه سفر و تردد در محورها و جاده های استان بازمانده بودند، در استان زنجان اسکان داده شده و غذای مناسب دریافت نمودند.

استاندار زنجان در ادامه از تلاش‌ها و اقدامات شایسته سازمان صدا و سیمای مرکز استان که با پوشش خبری مناسب و اطلاع‌رسانی به‌هنگام در شرایط جوی نامساعد، آخرین اطلاعات و وضعیت راه‌های استان را به مردم ارائه کرده و از بروز سفرهای غیرضروری منع می نمود قدردانی کرد.

وی از مردم و مسافرین نیز بدلیل توجه به هشدارهای داده شده از سوی مسئولین استانی و عدم تردد در محورهای مواصلاتی برفگیر و یخبندان، تشکر کرد و به مردم اطمینان داد در شرایط جوی نامساعدی که در طول دو روز آینده در جاده ها و محورهای استان پیش بینی شده، خدمات و امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات