مرضیه برومند در گفتگو با «بسیج»:

با فرهنگ سازی از تلفات چهارشنبه سوری جلوگیری کنیم

کارگردان کشورمان گفت: باید فرهنگ را تعریف کرد چون هم فرهنگ خوب داریم و هم فرهنگ بد ؛ من معتقدم فرهنگ خوب شادی و نشاط و امیدواری است و هنر در این فرهنگ سازی نقش بسیار زیادی دارد.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۴۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

با دوری از مواد محترقه، چهارشنبه سوری شادی را تجربه کنیممرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم فرهنگ سازی درمورد چهارشنبه سوری جهت کاهش تلفات و خسارات ناشی از آن بیان داشت: خیلی خوب است که مردم در شب چهارشنبه سوری کارهای خطرناک نکنند.

این کارگردان کشورمان گفت: هر کسی می تواند  با استفاده نکردن از مواد محترقه در این شب به کاهش تلفات و خسارات آن و همچنین آرامش هموطنان کمک کند.

وی تصریح کرد: همه باید برای آرامش مردم و از جمله آتش نشانان از  کارهای خطرناک در شب چهارشنبه سوری خودداری کنیم تا آنها نیز در کنار خانواده هایشان در آرامش زندگی کنند.

مرضیه برومند با بیان اینکه فرهنگ سازی در همه مسائل نقش بسیار موثری دارد مطرح کرد: باید فرهنگ را تعریف کرد چون هم فرهنگ خوب داریم و هم فرهنگ بد ؛ من معتقدم فرهنگ خوب شادی و نشاط و امیدواری است و هنر در این فرهنگ سازی نقش بسیار زیادی دارد.


ارسال نظرات