برپایی بازارچه کارآفرینی در دوگنبدان

بازارچه کارآفرینی با هدف کاربردی کردن دانش،ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و تقویت خلاقیت و کار آفرینی دانش آموزان در دوگنبدان برپا شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۲۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
در این بازارچه دانش آموزان دست ساخته های خود را در غرفه های صنایع دستی، آثار معرق،صنایع چوب،پرورش گل های تزئینی و آپارتمانی،مواد غذایی،کیک و شیرینی،عروسک دوزی،شمع سازی،گل سازی،بسته بندی و فرآوری مواد غذایی به نمایش گذاشتند.

پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برپایی این بازارچه ها به منظور تقویت طرح خوداتکایی مدارس شبانه روزی،تنوع بخشی به محیط های یادگیری، ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان است.

خانم فردوسی مدیر آموزشگاه فروغ دانش دوگنبدان هم گفت: بخشی از درآمد این بازارچه برای کمک به افراد بی بضاعت و جشن نیکوکاری اهدا می شود.

خانم روانشادی کارشناس کارآفرینی نیز گفت: کاربردی کردن دانش، ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیت های زندگی، توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان های رقابت های علمی از دیگر اهداف برپایی این بازارچه کارآفرینی است.

ارسال نظرات