مسئول کانون بسیج حقوق‎دانان زابل درگفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

بصیرت افزایی در کانون بسیج حقوقدانان

این نخبه بسیجی گفت: در بسیج حقوق‎دانان در بحث نفوذ که دارای ابعاد گسترده‎ای از حیث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است در حلقات صالحین به تفکیک درمورد آن تحلیل و سخنرانی و بحث صورت می‎گیرد.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۹۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
سعید غفاری مقدم نخبه بسیجی و مسئول کانون حقوق‎دانان زابل و برگزیده جشنواره مالک اشتر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون برگزاری نشست‎های سیاسی در کانون بسیج حقوقدانان عنوان کرد: ما در این کانون بسیج در راستای بصیرت‎افزایی بسیجیان حول موضوعات مختلف متمرکز شده‎ایم به عنوان نمونه در زمان مذاکرات هسته‎ای و توافق برجام از یکی از اساتید و مشاوران حقوقی بسیجی که اشراف کامل به برجام داشتند در حلقات صالحین استفاده شد که ابعاد حقوقی در کنار ذکر جنبه‎های سیاسی توافق برجام در نشست‎ها مورد بررسی و تحلیل و ارزیابی قرار می‎گرفت.
 
غفاری مقدم در ادامه مطرح کرد: با توجه به  اینکه الان نیز در دوران پسابرجام قرار داریم و مطمئنا نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با سوءاستفاده از بحث برجام بیشتر خود را نشان می‎دهد؛ از این‎رو نیاز به تحلیل و تبیین بیشتر است.
 
این نخبه بسیجی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره نفوذ گفت: هشدارهای رهبری معظم انقلاب در بحث نفوذ نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد؛ از این جهت در بسیج حقوق‎دانان در بحث نفوذ که دارای ابعاد گسترده‎ای از حیث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است در حلقات صالحین به تفکیک درمورد آن تحلیل و سخنرانی و بحث صورت می‎گیرد حتی افراد در مورد موضوع تعیین شده جلسات تحقیق و مطالعه انجام می‎دهند و جلسات به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‎شود.
 
مسئول کانون حقوق‎دانان زابل اظهار داشت: اگر ما تمام هم و غم و پناسیل بسیج حقوقدانان روی این مسئله نفوذ بخصوص نفوذ فرهنگی متمرکز کنیم باز هم کم گذاشته‎ایم و جای کار زیاد دارد.
 
غفاری مقدم در خاتمه یادآور شد: دراین راستا از پناسیل و ظرفیت استادان برجسته شهرستان به صورت کلاس‎های آموزشی و نشست‎های سیاسی و تخصصی در بسیج حقوق‎دانان به منظور تبیین مسائل و اتفاقات سیاسی روز در عرصه داخلی و خارجی  و همین‎طور اتفاقات گذشته استفاده می‎شود، همچنین با توجه به نزدیکی به انتخابات 96 با برگزاری نشست‎های سیاسی در حلقات صالحین و بازخوانی اتفاقات سال 88 سعی در بصیرت‎افزایی پیش از پیش بسیجیان این کانون داریم.
ارسال نظرات