آیه الله صدیقی در ساری:

سکولار ها و نفوذیها قصد نفی ولایت فقیه را دارند

آیه الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در ساری گفت: جریان سکولارها با نفوذ در مراکز مهم کشور قصد از بین بردن ولایت فقیه و اصول انقلاب اسلامی را دارند.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۵۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیه الله صدیقی در مراسم صبحگاه امروز کارکنان سپاه کربلا در ساری با بیان اینکه دولت های سکولار هیچ ارزشی برای دین و انقلاب اسلامی قائل نیستندگفت: در حالیکه دولت ها ی سکولار ارزشی برای دین خدا قائل نمی شوند انتظار جامعه اسلامی از بسیجیان و پاسداران برای حفظ دین خدا، نظام و انقلاب اسلامی بالا می رود و لذا شما نیروهای مخلص با نیت خیر، قوت این توفیق را از خدا بخواهید.
خطیب موقت نماز جمعه تهران  با اشاره به اینکه فعالیت های تبلیغاتی همانند طوفان گذراست تصریح کرد: گرچه برنامه و فعالیت های چشمگیر انتخاباتی موجب می شود تا عده ای به عنوان منتخب مردم از سر صندوق های رای معرفی شوند اما بعد از فرو کش کردن طوفان خطرناک تبلیغاتی، مردم متوجه می شوند چه اشتباهی در انتخاب کسی که برای خدمت به مردم و حفظ اصول انقلاب اسلامی، قدمی برنداشته است مرتکب شده اند.
آیه الله صدیقی اساس پیروزی نیروهای انقلاب اسلامی را اخلاص و قیام در راه خدا خواند و افزود: در زمانی که قوم ظالم با وارد کردن جراحت و ظلم به وجود دخت رسول الله(ص) قصد سرکوبی همسر ولی الله را داشتند، در این عصر هر روز آفتاب وجود حضرت زهرا(س)نوری در جهان می گستراند  و در آفریقا، نیجریه، آسیا، اروپا و حتی آمریکا، سیل دلها به را انداخته و آن مناطق را به تاسخیر در آورده است. 
این خطیب انقلابی، قدرت و نفوذ شهدای نظام و انقلاب اسلامی در جهان را به جهت پیوند انان با حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و یادآور شد: تفکر ولایتمداری و پای بندی به اصول انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی ایران در جهان گسترش یافت و از موشک های دور برد هم موثر تر و فراگیر تر عمل کرد، زیرا فریاد مقاومت به تنهایی برگ برنده است.
آیه الله صدیقی زندگی حضرت زهرا(س) را اخلاص در بندگی یاد کرد و به نقل از رسول الله(ص)ادامه داد: وجود حضرت فاطمه(س) سرشار از ایمان و یقین بود و ایشان حق الیقین  و سوخته و دلباخته خدا بودند.
امام جمعه موقت تهران با عنوان اینکه صدمات و آسیب رسانی به حضرت زهرا(س) از سوی دشمنان اسلام و ولایت، برای حضرت نگران کننده نبود، بلکه دغدغه ایشان جفای نااهلان در حق ولایت و دوری  از رسول خدا بود  افزود: مسئله ای که زندگی را برای آن حضرت توجیه می کرد، تلاوت قرآن، انفاق فی سبیل الله و عشق به رسول الله(ص) بود.
وی با اشاره به این موضوع گفت: انس با قرآن و دوری از گناه تلاوت قرآن را لذت بخش می کند و برای پیروی از سیره حضرت فاطمه(س) باید به این امر اهتمام داشت.
آیه الله صدیقی زندگی پاسداری و طلبگی را با درآمد پائین سرشار از معنویت دانست و ادامه داد: با درآمد کم به کمک بیچارگان بشتابید زیرا شما نمایندگان رهبر، ولی فقیه  و مکتب امیر المومنین(ع)هستید، وقتی بیچارگان و فقرا به شما امید بسته و پناه می آورند شما هم باید رسیدگی به فقرا  را در کار جمعی برای رضای خدا قرار دهید که آثار سیاسی و اجتماعی زیاد و پر برکتی دارد.
این مقام مسئول در کشور با اشاره به اینکه کسانی در برهه های خاص برای جلب آرا شعار خدمت سر داده و می دهند اما در عمل چیزی جز دروغ به مردم نبوده است گفت:  بنا براین وضعیت، امید  مردم  از مسئولین قطع شده و در این زمانه شما پاسداران، حافظان نظام،  انقلاب اسلامی و صدقین باید به داد مردم برسید و در راه خدا با یاری و کمک به مردم انفاق کنید.
 آیه الله صدیقی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) با وجود جراحت و بیماری شدید هیچگاه، در حمایت از امیر المومنین(ع) و ولایتمداری غافل نمی شد اظهار داشت: پیروزی فرهنگی  تبعیت از ولایت است و باید گونه ای عمل کرد که حتی  در هنگام غلبه بر دشمن مطیع امر ولی بوده و عمل کرد.
امام جمعه موقت تهران توطئه سکولار و نفوذیها را نفی ولی فقیه دانست و افزود: همانگونه که دشمنان قصد داشتند با کشتن علی(ع) ولایت را از بین ببرند و حضرت زهرا(س) تا آخر عمرش از دلایت دفاع کرد شما هم در راه اعتلای نظام و و تبیین توطئه دشمنانی که میخواهند ولایت فقیه را نفی کنند ساکت ننشینید و دفاع کنید تا در هنگامه حساس انتخابات زمینه های  انتخاب درست را در جامعه فراهم کنید.
 
 
 

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها