رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان:

تمامی مردم باید در امر انتخابات سهیم باشند

تمامی مردم باید در امر انتخابات سهیم باشند، چه آنهایی که با رای خود، داوطلب واجد شرایط را انتخاب می‌کنند و چه کسانی که باید به عنوان کاندیدا در عرصه حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۶۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در اولین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان گفت: همدلی و هم‌سویی هیات نظارت با هیات های اجرایی و مسئولین در دوره انتخابات، موجب ایجاد امنیت روانی در جامعه و در نهایت حضور پر رنگ مردم در انتخابات خواهد شد.

احمد بیگدلی افزود: هماهنگی بین مجموعه های دخیل در امر انتخابات، امری ضروری است تا این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های برگزار شده گذشته در کشور، در شأن مردم برگزار شود.

وی در ادامه اظهار داشت: وظایف مسئولان هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی و سیاست های کلی نظام ذکر شده است که این امر، مبنای کار تمامی مسئولین در برگزاری انتخابات خواهد بود.

احمد بیگدلی با اشاره به تایید صلاحیت کاندیداها تصریح کرد: در تایید صلاحیت کاندیداها باید سیاست های کلی و قانون اساسی مبنای کار باشد و صلاحیت‌های تشخیصی تنها با تایید مراجع چهارگانه در نظر گرفته شود و بررسی ها کاملاً از مباحث جناح بندی و تفکرات شخصی به دور باشد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان خاطر نشان ساخت: تمامی مردم باید در امر انتخابات سهیم باشند، چه آنهایی که با رای خود، داوطلب واجد شرایط را انتخاب می‌کنند و چه کسانی که باید به عنوان کاندیدا در عرصه حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات