امام جمعه چهارباغ:

هدف ازطرح آشتی ملی صرفاً رفع حصر و زمینه سازی برای حضور دوباره عناصر هنجارشکن در عرصه سیاسی است

حجت الاسلام محمدی گفت: با تامل در سخنان افرادی که تا کنون درباره طرح آشتی ملی سخن گفته اند باید عنوان کرد ظاهراً موضوع صرفاً رفع حصر و زمینه سازی برای حضور دوباره عناصر هنجارشکن در عرصه سیاسی می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۱۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته بابیان حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب اظهار داشت:  پس از ظرفیت عظیم و مردمی راهپیمایی ۲۲ بهمن که به حق مظهر عزت و اقتدار، وحدت و انسجام خود که  گواه بصیر بودن ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی است، این عنصر انتخابات می باشد که تجلی بخش حضور پرشور و کارساز و دشمن شکن مردم غیور و همیشه در صحنه میباشد.
 
هدف ازطرح آشتی ملی صرفاً رفع حصر و زمینه سازی برای حضور دوباره عناصر هنجارشکن در عرصه سیاسی است 

وی افزود: مردم نجیبی که علیرغم تحمل مشکلات فراوانی که در حوزه های مختلف کشور وجود دارد، همواره آنجا که لازم باشد با همان شور انقلابی و عاشورایی سالهای اولیه پیروزی انقلاب به صحنه می آیند و به فضل الهی با همین حرارت و گرمی به استقبال انتخابات ۹۶ خواهد رفت و تکرار حضور انقلابی و پر پیام خود را باری دیگر پای صندوقهای رأی به رخ جهانیان خواهد کشید.

خطیب جمعه چهارباغ درتشریح سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص "آشتی ملی" تصریح کرد: پيشنهاد «آشتى ملى» از سوى كسانى مطرح مى‏ شود كه برخى از آنان در جريان فتنه آمريكايى -اسرائيلى ۸۸ آشكارا نقش دشمنان را برعهده گرفته و در پيوند و ائتلاف با همه جريانات و گروه‏هاى ضدانقلاب مأموريت براندازى نظام را دنبال مى‏ كردند.

ویبیان داشت: اما با تامل در سخنان افرادی که تا کنون درباره طرح آشتی ملی سخن گفته اند باید عنوان کرد ظاهراً موضوع صرفاً رفع حصر و زمینه سازی برای حضور دوباره عناصر هنجارشکن در عرصه سیاسی می باشد.

حجت الاسلام محمدی درادامه بااشاره به كنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران گفت:  هفته آینده كنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و با سخنرانى مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برگزارى این اجلاس با حضور صدها چهره بین‏ المللى فعال در حوزه فلسطین در ایران، فرصت خیلى خوبى است كه دوباره موج توجه به مسأله فلسطین، مسأله اول جهان اسلام مجددا احیاء شود.

امام جمعه چهارباغ در پایان خاطرنشان کرد:  مهم‏ترین اولویت جهان اسلام مسأله فلسطین و اشغال سرزمین‏هاى اسلامى توسط رژیم صهیونیستى است و حوادث و برنامه‏هاى نظام سلطه براى گسترش ناامنى در منطقه نباید موجب غفلت از این اولویت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها