سردار سلیمانی در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

امام خامنه ای نگاه ویژه ای به مقوله راهیان نور و دفاع مقدس دارند

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امام خامنه ای بارها در سخنرانی خود به مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس اشاره داشتند و این موضوع،بازگو کننده نگاه ویژه ایشان به مقوله راهیان نور و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۲۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خامنه ای تاکید ویژه ای بر تقویت سفرهای راهیان نور دارند، گفت:رهبرانقلاب در اکثرجلسات و دیدارها، در سخنان خودشان به موضوع راهیان نور و  دفاع مقدس اشاره داشته اند و این موضوع، نشان دهنده توجه و نگاه ویژه ایشان به مقوله دفاع مقدس و راهیان نور است.
 
وی ادامه داد: اگر دقت کرده باشید، امام خانه ای در دومین پیام تسلیت خودشان به مناسبت شهادت تعدادی از ماموران آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، فرمودند که ماموران آتش نشانی با ایثارخودشان، یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشتند.
 
مسئول سازمان اردویی بسیج درباره رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر چهار کتاب «دختر شینا»، «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی‌میرد» در همدان  گفت:مؤسسه حفظ و نشر آثار دفتر رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس در ایران را جزو برنامه‌های خود قرار داده است.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه، یکی از مأموریت‌های اردوی راهیان نور بحث تداوم ارتباطات و حفظ انسجام است، اظهار کرد: اجرای طرح اردویی راهیان نور سبب تداوم ارتباط خادم با زائر و زائر با خادم می‌شود.
 
کوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار