برخورد قضایی با مدیران کم کار در استان

دستگاه قضا با مدیران کم کار و سهل انگار در خدمات رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی می کند.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۳۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
رئیس کل دادگستری استان در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خدمات رسانی مطلوب به مردم را وظیفه ی همه مسئولان دانست و گفت: تمامی دستگاه ها وظیفه دارند خدماتی در خور شان مردم ارائه کنند.
حجت الاسلام مزارعی کم کاری مدیران در خدمات رسانی به مردم را غیر قابل قبول عنوان کرد و افزود: مدیران کم کاری که در خدمات رسانی به مردم سهل انگاری می کنند با برخورد دستگاه قضایی روبرو میشوند.
وی هم چنین فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را موثر دانست و گفت: با فرهنگ سازی در زمینه کاهش جرائم می توان ارتکاب جرم و برخورد های کیفری با مجرمین را کاهش داد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم در این جلسه از اختصاص 20 میلیارد ریال برای کاهش طلاق به استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش معضل طلاق در استان و نقش فرهنگ سازی و مشاوره در این مهم، 20 میلیارد ریال به استان اختصاص داده شده که میان دستگاههای متولی توزیع می شود.

آقای گشتاسبی به وضعیت نقاط حادثه خیز در استان اشاره کرد و افزود: برطرف کردن نقاط حادثه خیز موجب کاهش تصادفات در استان می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز از وجود 92 نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 12 نقطه بحرانی توسط کمیسیون ایمنی راهها شناسایی شده که تا قبل از پایان سال مشکل این نقاط برطرف می شود .
آقای خوان پایه به آمادگی این اداره برای استقبال از مسافران نوروزی به استان اشاره کرد و افزود: خط کشی معابر بین شهری، روشنایی معابر برون شهری و چراغ های خاموش شده، پاکسازی معابر ورودی شهرها، تمیز کردن و آشکار سازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تونل ها از مهمترین اقداماتی است که تا قبل از پایان سال برای خدمات رسانی به مردم و گردشگران ارائه می شود.
وی هم چنین از نصب 15 دستگاه دوربین برای کنترل راهها در زمینه سیستم حمل و نقل هوشمند تا پایان امسال خبر داد و گفت: هم اکنون در معابر برون شهری استان 10 دستگاه دوربین نظارتی و 4 دستگاه دوربین ثبت تخلف فعال است که تا پایان امسال نیز 15 دستگاه دوربین دیگر به سیستم حمل و نقل هوشمند استان اضافه می شود.
سومین دستور کار این جلسه بررسی وضعیت نظارت بر اماکن خدماتی و صنفی بود که نجاتی، معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان نظارت بر اماکن و اصناف را مهم خواند و گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر در صنوف مختلف ضروری است.

ارسال نظرات