همایش پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغات سپاه کربلا برگزار می شود

جانشین معاون روابط همومی و تبلیغات سپاه کربلا از برگزاری همایش پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغات سپاه کربلا صبح بیست و هشتمین روز بهمن ماه در ستاد این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار مهدی براری مسئول تبلیغات معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین شهادت پاسدار آملی مدافع اسلام شهید مصطفی زال نژاد ، همایش پیشکسوتان  عرصه فرهنگی تبلیغی  را بهانه ای برای حضور  و دیدار مسئولین بازنشسته و پاسداران دهه های گذشته این معاونت با یکدیگر و بهره مندی از تجارب هم دانست.
 این مقام مسئول همایش مذگور را در جهت تقویت حرکت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا موثر خواند تا از تجارب همکاران قدیم در راه بهبود فعالیت ها استفاده شود.
 جانشین معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اشاره کرد: در این برنامه قریب به 70 پاسدار بازنشسته مربوط به حوزه فرهنگی و تبلیغات از صبح پنجشنبه گرد هم می آیند تا ضمن دیداری تازه از نظرات ارزشمندشان راهنمایی گرفته شود.
وی بیان کرد: در این مراسم حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نمایندگی سپاه کربلا و سردار بابایی فرمانده این سپاه هم حضور خواهند داشت.
 سرگرد براری یادآور شد: همایش پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغی سپاه مازندران با برنامه های متنوعی همچون بهرهمندی از سالن های ورزشی و استخر، سخنرانی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه، گفتگو و ... تا بعد از ظهر این روز ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها