سردار بابایی:

مردم بهترین افراد در اقدامات و خیرات برای باقی الصالحات هستند/ 21 میلیارد کمک مردم مازندران برای عتبات عالیات ارسال شد

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ستاد عتبات باید بسیجی گونه کار کند، گفت: نباید به کمک‌های مسؤولان و دولت‌ها دل‌خوش کنند بلکه باید با مردم باشند زیرا مردم بهترین افراد در اقدامات خیر هستند.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۲۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ستاد عتبات باید بسیجی گونه کار کند، گفت: نباید به کمک‌های مسؤولان و دولت‌ها دل‌خوش کنند بلکه باید با مردم باشند زیرا مردم بهترین افراد در اقدامات خیر هستند.
 
سردار محمدحسین بابایی در گردهمایی سالانه ستاد عتبات عالیات استان مازندران در جویبار، اظهار کرد: آنچه از عتبات امامان باقی‌مانده حاصل تلاش نیاکان ما است زیرا از گذشته ایرانیان در ساخت عتبات عالیات نقش محوری داشتند.
 

وی افزود: در ساخت حرم اهل‌بیت(ع)، کارها باید به نحو احسن پیش رود زیرا مضجع پاک ائمه مأمن و پناهگاه دل‌سوختگان آل‌الله است.


بابایی به نقش زنان در این ستاد اشاره و عنوان کرد: مؤثرترین افراد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نذورات، بانوان هستند و از این‌ رو نقش زنان در این ستاد باید بیشتر و برجسته‌تر باشد.

وی در پایان گفت: از زمان فعالیت ستاد عتبات عالیات در استان از سال 1383 تاکنون مردم مازندران 21 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به بازسازی عتبات عالیات ارائه کردند و امیدواریم این کمک‌ها بیشتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها