ابراهیم کارخانه‌ای در گفت‌وگو با «بسیج»:

نیروهای بسیجی دیده‌بان نظام اسلامی هستند

ابراهیم کارخانه‌ای گفت: بحمدالله در طول 38 سال گذشته این نیروهای بسیجی بودند که دیده بان نظام اسلامی بودند و عوامل نفوذی دشمن را شناسایی و آنها را به مردم معرفی کردند.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۴۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل مبنی بر اینکه برخی احزاب با سیاسی کاری قصد تغییر اهداف و مفاهیم را دارند و می خواهند نفوذ را در کشور پیش ببرند، گفت: صدها شبکه های ماهواره ای دائما افکار ملت را بمباران می کنند و این ها به خاطر این است که محاسبات سیاسی ملت را بهم بزنند و افکار ملت را تبدیل به افکار خودشان کنند تا ملت در مقابل آنها، تفکراتی همچون آنها داشته باشند.

وی در ادامه افزود: نفوذ مسئله خطرناکی است و دشمن برای نفوذ برنامه های گسترده ای دارد و خطرناک ترین آن نفوذ در حوزه نخبگان است؛ در فاصله سال های 1993 تا سال 2004 امریکا موفق شده بود که 1500 نفر از تحصیل کردگان امریکا را در کشورهای دیگر به پست وزارت برساند، نمی توان گفت که همه این ها عامل نفوذی در کشورهای دیگر هستند، اما امریکایی ها می توانند از بین این افراد، نیروهای خودشان را انتخاب کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امریکایی ها بر این اساس است که در رابطه با نفوذ، دانشگاه های آموزشی بین المللی را به راه انداخته اند و از این طریق است که نخبگان کشورهای دیگر را شناسایی می کنند و از آن ها برای تحصیل در این دانشگاه های بین المللی در امریکا دعوت می کنند.

کارخانه‌ای عنوان کرد: امریکایی ها بر روی افکار این نخبگان کار می کنند تا آنها را جذب خود کنند؛ آنها همیشه موفق نیستند و برخی ها هم مثل شهید چمران در آنجا درس خواندند و صد در صد مخالف افکار و سیاست های آنها بود ولی در نهایت دشمن همیشه سعی می کند تا بتواند کسانی که امکان نفوذ در اندیشه و فکر انها هست را شناسایی کند و تحت تسلط خود قرار دهد.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با عنوان این که بیداری یک ملت برای مقابله به نفوذ خیلی اثرگذار است اظهار داشت: اگر یک ملت در صحنه حضور داشته باشد و خود را پاسدار انقلاب بداند و از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند، قطعا دشمن توانایی نفوذ را نخواهد داشت.

وی با اشاره به نقش بسیج در جلوگیری از نفوذ در جامعه افزود: بحمدالله در طول 38 سال گذشته این نیروهای بسیجی بودند که دیده بان نظام اسلامی بودند و عوامل نفوذی دشمن را شناسایی و آنها را به مردم معرفی کردند.

وی عنوان کرد: نقش نیروهای بسیجی و مدافع نظام در خنثی سازی توطئه های دشمن در قالب نفوذ، مثبت بوده است و دشمن نتوانسته در قالب نفوذ اهداف خودش را به پیش ببرد و هر جا که قصد ورود داشته است، دیده بان این نظام در قالب نیروهای بسیجی، سپاهی، اطلاعاتی و انتظامی همه این ها خوب عمل کرده اند و این نیروها موفق بوده اند.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این نیروهایی که نام بردم در مواجه با دشمن ضعیف برخورد می کردند، دشمن در همه عرصه ها عوامل خود را به کار می بست و اتفاق های بدی در کشور می افتاد.

کارخانه ای یادآورشد: اینکه جمهوری اسلامی ایران درهمه عرصه ها اقتدار دارد به دلیل این است که این دیده بانان ملت حضور دارند و تاکنون نیز خیلی خوب عمل کردند، هوشیار بودند و مدام تحرکات دشمان نظام و انقلاب را رصد می کند، و دائما برنامه ریزی می کند.


ارسال نظرات