خبرهای داغ:
نائب رئیس دوم مجمع بسبج شهرستان همدان عنوان کرد

همراهی همه مردم با امام خود لازمه رسیدن به جامعه مهدوی

نایب رئیس دوم مجمع بسیج شهرستان همدان در این خصوص گفت: برای رسیدن به جامعه مهدوی و تراز تمدن اسلامی باید همه مردم با امام خود همراه باشند و قیام کنند.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر کاوسی‌امید در یازدهمین اجلاسبه مجمع بسیج، برگزاری اجلاسیه‌ها را کار بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری این برنامه‌ها مجالس تراز تمدن نوین اسلامی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه مجالس ما با تراز تمدن اسلامی فاصله بسیاری دارد، افزود: برای رسیدن به این تراز باید اینچنین مجالس تمرینی برگزار شود تا نماینده های قدرتمند داشته باشیم تا قانونی محکم بر اساس دین مبین اسلام وضع کنن که حفره نداشته باشد

کاوسی امید با تاکید اینکه برای رسیدن به جامعه مهدوی باید قیام کرد بیان داشت: این قیام به ابن نحو است که درهر جا که هستیم برخیزیم و به دانسته هایمان بر اساس دین عمل کنیم

وی با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام ابراز داشت: در دفاع مقدس مردم با امام خود همراه شدند و توانستند در مقابل ابر قدرت‌ها به پیروزی دست یابند.

نایب رئیس دوم مجمع بسیج شهرستان همدان در این خصوص اضافه کرد: برای رسیدن به جامعه مهدوی و تراز تمدن اسلامی باید همه مردم با امام خود همراه باشند و قیام کنند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه مهدوی نیازمند انسان های مجاهد هستیم، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در تمامی محله ها مفاسد رفع شود باید به عنوان یک مجاهد برای ایجاد جامعه مهدوی همواره تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات