صلاحیت افراد بر مبنای جامعه دینی و مقبولیت اصل ولایت فقیه در نظر گرفته شود/ شورای نگهبان نباید رنگ و بوی حزبی و جناحی بگیرد

طبق فرمایش مقام معظم رهبری حق مردم حق الناس است و باید بدانیم صلاحیت افراد نیز حق الناس است و خط و ربط همه ما ولایت فقیه است و زمانی جامعه ما جامعه سالم دینی است که افراد شایسته و دارای صلاحیت انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۶۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم ایران با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی بار دیگر عزت و غرور خود را به جهانیان ثابت کردند و نشان دادند همچنان نیز در تمام صحنه حضور داشته و دارند تا اسلام محمدی به تمام جهان صادر شود.
 
آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار اعضای شورای نگهبان استان با تسلیت به مناسبت شهادت ایام فاطمیه اظهار داشت: اهل بیت و ائمه اطهار(ع) مهم‌ترین نقش را در زندگی ما دارند که باید روش و شیوه زندگی همه ما بر مبنای زندگی این بزرگواران باشد تا در مسیر سعادت واقعی گام برداریم.

وی افزود: ملت ما در یوم الله 22 بهمن حجت را بر ما تمام کردند و به جهانیان نشان دادند که همیشه پشت ولایت فقیه هستند و با هشیاری از آرمان انقلاب دفاع می‌کنند.

وی درباره اهمیت وظیفه شورای نگهبان تصریح کرد: مسئولیت شورای نگهبان بسیار سنگین بوده و با مستقل شدن نباید تنها پایبند مراکز اطلاعاتی باشند که باید به دقت افراد صالح و شایسته انتخاب شوند و گرایش ها را نباید در قضاوت افراد دخالت داد.

طبرسی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حق مردم حق الناس است و باید بدانیم صلاحیت افراد نیز حق الناس است و خط و ربط همه ما ولایت فقیه است و زمانی جامعه ما جامعه سالم دینی است که افراد شایسته و دارای صلاحیت انتخاب شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: شورای نگهبان نهادی حساس است و باید مراقب باشیم فعالیت‌ها در اجرای وظایف رنگ و بوی سیاسی به خود نگیرد و خط ولایت تنها مد نظرما باشد.

وی افزود: دشمن تلاش دارد در هر زمینه ای وارد شود و مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین و گمراه کند که باید حواسمان به اهداف شوم دشمنان باشد و با پیروی از ولی فقیه و حرکت در مسیر قانون توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها