رضایی در گفتگو با «بسیج»:

رسالت رسانه انقلابی بصیرت افزایی است

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: وحدت رویه، برنامه ریزی وهدف گذاری از دیگر رسالت های یک رسانه انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۳۸۹۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

سجاد رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی و فعال فرهنگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: امام خمینی(ره) فرمودند" پیروزی انقلاب اسلامی یک پیروزی معجزه گونه با عنایت وحدت کلمه بود "تبلیغات فرهنگی توسط روحانیون وفعالان فرهنگی به پیروزی رسید.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی انقلاب نقطه عطفی در سیستم مدیریتی و کلان دنیا به وجود آید، گفت: دنیا به دو قطب شرق به رهبری شوروی و غرب به رهبری آمریکا وجود داشت که انقلاب اسلامی با مدیریت و رهبری امام خمینی(ره) و بصیرت وهوشیاری مردم این دو قطب را بر هم زد .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب جرقه و برافروخته شدن شعله برای هدایت جهانیان شدو این شعله امروزه تبدیل به مشعل پرفروغ در کل جهان شده است.

رضایی با اشاره به رسالت رسانه های انقلابی یادآورشد: از ابتدای انقلاب تا کنون رسانه ها هم در کمیت و هم در کیفیت رشد داشته ایم.

وی با بیان اینکه رسانه ها در جنبه ابزار و هم جنبه محتوایی دارد، گفت: جنبه ابزار گونه دکل ها، نشریات، روزنامه ها و... هستند که امروز بهترین این ابزار در دست دشمن می باشد ولی کیفیت رسانه ما باید در راستاومنطبق با اهداف انقلاب و اسلام باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه در بحث محتوی رشد خوبی داشته اییم، افزود: باتوجه به شرایط دنیای امروز غرب سرمایه گذاری کلانی در حوزه رسانه ها انجام داده است که با اجتماع و برنامه ریزی خوب در این زمینه می توانیم فعالیت های ویژه ایی بر علیه رسانه های معاند انجام دهیم.

وی رسانه های انقلابی را داری ویژگی های خاص دانست و یاد اور شد: شناخت انقلاب و بصیرت کامل وآگاهی لازم در این زمینه، توجه به منویات امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)را داشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه بعد از شناخت وآگاهی لازم است مدیریت کافی داشته تا بتوان براساس محتوای خوب کارهای شایسته و خوبی در زمینه رسانه انقلابی انجام داد، ادامه داد: وحدت رویه، برنامه ریزی وهدف گذاری از دیگر رسالت های یک رسانه انقلاب است وبسیج رسانه سعی می کند در راستای اهداف عالی انقلاب ورسالت یک رسانه انقلابی کارهای ویژه ای انجام دهد.

ارسال نظرات