حجت الاسلام علیزاده،معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

امروز عده ای افتخارشان این است که مانند غربی ها باشند و قلبشان برای اندیشه های سکولاری می تپد

همایش امربه معروف و نهی از منکر با حضور پر شور مسئولین از جمله فرماندهی و پایوران ناحیه مقاومت ،ائمه جماعات،فرماندهان بسیج ،اعضای شورا و فرمانداری،با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ،به همت ناحیه پانزده خرداد قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۳۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
خبرگزاری بسیج استان تهران؛ معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،در همایش امربمعروف و نهی از منکر شهرستان قرچک،امربه معروف  ونهی از منکر را نه تنها یک فریضه فردی بلکه از شئون حاکمیت و لازمه جامعه پاک و منسجم بیان کرد و افزود در یک جامعه اسلامی اولین دغدغه حاکمان و عاملان نظام باید مسئله امربه معروف و نهی از منکر باشد،زیرا که این فریضه نافذ است و همه باید مطیع آن باشند.
حجت السلام علیزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما  نشأت گرفته از مسجد است،خاطر نشان کرد:اگر میخواهید امربه معروف و نهی از منکر نهادینه شود،با شعار نمیشود و کانون آن مسجد است و منظور از مسجد محراب و منبر و یک چهار دیواری مقدس نیست،بلکه منظور فرهنگ مسجد و فرهنگ اسلامی و انقلابی است.

وی تاکید کرد:همه امور باید از مسجد شروع و به مسجد ختم شود و فرهنگ مسجد همان فرهنگ حاکم بر حاکمیت و دولتمردان است .

وی در ادامه تشریح کرد:چرا امروز عده ای افتخارشان این است که مانند غربی ها باشند،به ظاهر بگویند مسجد سنگر است اما براساس لیبرال دموکراسی غرب عمل کرده و قلبشان برای اندیشه های سکولاری بتپد؟کسانی که همیشه از این انقلاب طلبکار  هستند ،نان مسجد  و انقلاب را خورده ولی نمکدان می‌شکنند.
اکنون در مدیریت کلان سیاسی کشور مسجد چه جایگاهی دارد؟ آیا حقش  به طور کامل ادا شده است؟

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: امروز حکم صریح ولایت فقیه که امربه معروف ونهی از منکر بود را کنار گذاشتیم،مگر نه اینکه مدیریت سیاسی کشور از دیانت جدا نیست؟و امروز  مواجه هستیم با کسانی که در کار خود شاید تخصص داشته باشند اما تعهد ندارند.
حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد:حکومت ما اسلامی و بر مبنای ولایت فقیه است و قرار نیست در کنار منوعات رهبری،بقیه مسئولین نیز راهبرد سازی کرده و مقابل رهبری معظم بایستند.ما در هر جا گوش به فرمان ولایت نبودیم و تذکرات رهبری را ارشادی پنداشتیم و بر خود تکلیف ندانستیم،بسیار ضررش را دیده ایم .

وی در پایان از مسئولین خواست اندکی تأمل کرده و این واجب فراموش شده را احیا کنند و بدانند که اگر ما از خود غافلیم  وبرای خود فکر چاره ایی نیستیم،دشمن  لحظه ایی از ما غفلت نکرده و برای ما برنامه ریزی  میکند.
همچنین از آحاد مردم خواست تا با حضور منسجم خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های دشمنان را بدهند.
ارسال نظرات